Januars-tilbuds-shopping?? dit sidste køb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Jeg har været på udsalg i dag og købt bukser, bluse mm fra Soya og Peppercorn. Førpris 1450, men der var 50% af prisen. Jeg brugte Forbrugsforeningskortet og med den bonus vi optjente sidste år, er tøjet gratis

Ihhh, det var da et super køb...tillykke med det...skønt at forkæle sig selv, ikke-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Bastian

Jo, er slet ikke vant til at forkæle mig selv, men kan godt blive forvænt

Anmeld

2. januar 2009

tascia

hold da op i er hurtig ude!!!

har ikke så meget som tænkt på udsalg endnu, det er vel hele januar, så satser på jeg nok skal nå det ;-)

//Natascia

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

tascia skriver:

hold da op i er hurtig ude!!!

har ikke så meget som tænkt på udsalg endnu, det er vel hele januar, så satser på jeg nok skal nå det ;-)

//Natascia

Jeg har friweekend og så må tiden udnyttes....men der var så heller ikke andet end de støvler jeg købte....synes tøjet er trist for tiden...øvøv...

Anmeld

2. januar 2009

Tullebobs

Har været på udsalg idag, og købt de dyreste støvler, som jeg nogensinde har ejet. Jeg har jo fået arbejde, og dermed råd til at forkæle migselv lidt. Jeg har købt sorte lange Billi Bi støvler til 1200 kr - sat ned fra 1800 kr. Jeg æææælsker mine nye støvler og smiler til dem hver gang jeg går forbi

Jeg har ønsket mig de støvler i lang tid, så her er virkelig tale om en forløsning af dimensioner...

Kh Trine

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Har været på udsalg idag, og købt de dyreste støvler, som jeg nogensinde har ejet. Jeg har jo fået arbejde, og dermed råd til at forkæle migselv lidt. Jeg har købt sorte lange Billi Bi støvler til 1200 kr - sat ned fra 1800 kr. Jeg æææælsker mine nye støvler og smiler til dem hver gang jeg går forbi

Jeg har ønsket mig de støvler i lang tid, så her er virkelig tale om en forløsning af dimensioner...

Kh Trine

TILLYKKE med dit nye køb....og det er da endda ikke så dyrt, synes jeg...ikke at jeg har nogle der er så dyre, men altså, god kvalitet det koster jo...lækkert mærke også...
´Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Rasmine

Årh, det var et fund.
Købte nogle i efteråret, da de desværre ikke var på bud.
De er ikke med så meget hæl.
http://bistro-sko.dk/dame_stoevler/billi_bi/billi_bi_59093_280_da.html
(tror det er dem, synes bare mine ser mere spidse ud, ovenfra i al fald)
Men sådan nogle vil jeg gerne have nu, må jeg se dine?

Anmeld

2. januar 2009

Rasmine

Tullebobs skriver:

Kh Trine

Haha, det med at smile til dem kender jeg godt.
Da jeg var yngre kunne jeg tage mine nye sko/støvler, tøj whatever med ind i soveværelset, så kunne jeg ligge og kigge på det inden jeg faldt i søvn.

Anmeld

3. januar 2009

Tullebobs

Mebach skriver:

Det er dem her - bare i sort. Jeg prøvede også dem du har, de er super flotte. Men butikken havde dem kun med 2 gange x vidde, og jeg kunne bedre passe dem som er 1 gange x vidde.

Nu skal jeg bare lige have dem gjort klar til at komme ud med creme og imprænering. Så er vi klar til at erobre verden - støvlerne og mig

Kh Trine

Anmeld

3. januar 2009

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Det er dem her - bare i sort. Jeg prøvede også dem du har, de er super flotte. Men butikken havde dem kun med 2 gange x vidde, og jeg kunne bedre passe dem som er 1 gange x vidde.

Nu skal jeg bare lige have dem gjort klar til at komme ud med creme og imprænering. Så er vi klar til at erobre verden - støvlerne og mig

Kh Trine

Hvor er de smukke....
Hvad giver du dine støvler...jeg plejer bare at spraye mine, men de skal heller ikke bruges andet end til bilen og ud igen...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.