Januars-tilbuds-shopping?? dit sidste køb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

Honningblomst

Andre der dyrker denne fantastiske kombination af motion, forkæle sig selv og bruge for mange penge.
Jeg har lige købt (endnu) tre par støvler...et par lange fede rød, sat ned fra 1200kr til 600kr, de er såp smukke og måtte eje dem, elsker rødt fodtøj.
Så har jeg købt et par lækre sorte vagabond støvler, normalpris 1000kr, nu 300kr!! og et par sorte støvler mærket B&CO normalpris 1200kr nu 300kr....bare så skønt at spare en masse penge og gøre et godt køb.

Hvad er det sidste DU har købt og har du været på udsalg her i januar...

Knus shop-amok- Eva-.....stadig med tandpine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Diana...

uhh hvor lækker det var nogen gode tilbud du fik der... det skønt med udsalg... jeg venter med at shop amok til sommer udsalg...

Anmeld

2. januar 2009

malou

Jeg fik 2 par bootcut jeans fra vero moda sat ned til 50 kr stk fra 600 kr. skønt. kan nemlig stadig kun passe mit gravid tøj så dejligt med nogle jeans som jeg ikke bliver ked af lige pludselig er alt for store. . . . . .

Anmeld

2. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Andre der dyrker denne fantastiske kombination af motion, forkæle sig selv og bruge for mange penge.
Jeg har lige købt (endnu) tre par støvler...et par lange fede rød, sat ned fra 1200kr til 600kr, de er såp smukke og måtte eje dem, elsker rødt fodtøj.
Så har jeg købt et par lækre sorte vagabond støvler, normalpris 1000kr, nu 300kr!! og et par sorte støvler mærket B&CO normalpris 1200kr nu 300kr....bare så skønt at spare en masse penge og gøre et godt køb.

Hvad er det sidste DU har købt og har du været på udsalg her i januar...

Knus shop-amok- Eva-.....stadig med tandpine..

og det var dig der spurgte til hvor man gør af sine sko - og så ahr du lige købt så mange nye, du har da vidt et skoproblem...tihi!!!

jeg har ikke rigtig købt noget, andet end lidt tøj til Lærke, så ingen forkælelser til mig selv endnu!

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

og det var dig der spurgte til hvor man gør af sine sko - og så ahr du lige købt så mange nye, du har da vidt et skoproblem...tihi!!!

jeg har ikke rigtig købt noget, andet end lidt tøj til Lærke, så ingen forkælelser til mig selv endnu!

Hæhæ...ja, du kan nok se mine problemer de tager til i styrke...hmm, sidder faktisk her og tænker hvad jeg skal gøre, udover hvor alle drengenes nye ting skal være....livet er skønt-smiler.
Det er da også dejligt at forkæle poderne-smiler
Knus..

Anmeld

2. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Hæhæ...ja, du kan nok se mine problemer de tager til i styrke...hmm, sidder faktisk her og tænker hvad jeg skal gøre, udover hvor alle drengenes nye ting skal være....livet er skønt-smiler.
Det er da også dejligt at forkæle poderne-smiler
Knus..

ja, jeg kand sandelig godt se dit problem... bare det virkelig kun var sådan et problem jeg havde, så ville jeg være glad - jeg er vidst en meget atypisk kvinde, jeg ejer slet ikke så mange par sko!

Der er bare det, at efter hun er kommet til, såer det sjovere og købe noget til hende, end til mig selv og det er skidt!

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

ja, jeg kand sandelig godt se dit problem... bare det virkelig kun var sådan et problem jeg havde, så ville jeg være glad - jeg er vidst en meget atypisk kvinde, jeg ejer slet ikke så mange par sko!

Der er bare det, at efter hun er kommet til, såer det sjovere og købe noget til hende, end til mig selv og det er skidt!

Det går over igen...håber jeg for dig-smiler-

Jeg køber skam også til drengene men da også til mig selv...bare fordi man er mor, skal man da ikke glemme alt det andet man (forhåbentlig) også er, vel...-smiler-

Og store problemer, dem har vi vel allesammen....men de færeste ønsker sikkert at fortælle om dem på et offentligt site, tror du??

Anmeld

2. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Det går over igen...håber jeg for dig-smiler-

Jeg køber skam også til drengene men da også til mig selv...bare fordi man er mor, skal man da ikke glemme alt det andet man (forhåbentlig) også er, vel...-smiler-

Og store problemer, dem har vi vel allesammen....men de færeste ønsker sikkert at fortælle om dem på et offentligt site, tror du??

jojo, selvfølgelig.. var også bare ment i sjov, det med de problemer...!
Men tror dog, hvis vi nu bare havde den der berømte pengetank ude i haven, så ville vi slet ikke vide hvad vi så skulle snakke om herhjemme - ej, må ikke klage, vi har langt over en million liggende i barnevognen lige nu (det er hun i hver, hvis man spørger mig, ej mere)

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Du har helt ret...da jeg boede med min x da brugte jeg heller ikke nær så mange penge på tøse-ligegyldige-ekstra-køb som jeg gør nu....men det er nu dejligt...

Knus fra Eva..med mange mill. i dejlige drenge...

Anmeld

2. januar 2009

Bastian

Jeg har været på udsalg i dag og købt bukser, bluse mm fra Soya og Peppercorn. Førpris 1450, men der var 50% af prisen. Jeg brugte Forbrugsforeningskortet og med den bonus vi optjente sidste år, er tøjet gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.