woop woop - nu kan supermanden Viktor kravle! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

VNB

Muhmi skriver:

Feeedt manner!! Tillykke med det da, så går der ikke længe får han begynder at rundt til høj musik        

Hehe, så er det med at få gemt tingene af vejen

hahahahaha jeg kan lige se det for mig! 

og ja fra nu af og frem vil der vist altid være nok at se til 

men gud hvor jeg nyder at se ham tuffe afsted hen over stue gulvet! Jeg nyder dog knap så meget de hule dunk når han mister balancen og falder...  meeeen han tager det nu som en rigtig dreng og piver ikke, især ikke hvis man lige når at sige "ooooop igen!" med meget optimistisk stemme 

dog ramte han direkte ned på baghovedet idag...der var han godt nok ked, og skulle lige have 5 minutters time out oppe hos moar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

VNB

IsabellaCiinea skriver:

Hvor er han bare fin =D

Så dejligt når de begynder på noget nyt

Og hey, lækkert tæppe Har et magen til under mit spisebord

mange tak!  

ja det er fantastisk når der sker nye ting i udviklingen med de små!  

hahaha sjovt med tæppet  

Anmeld

6. august 2011

lhn89

VNB skriver:

1000 tak for de søde ord! 

jeg kan godt forstå at du glæder dig! Det er bare så stort, og du kan tro at jeg også har gået og glædet mit længe til at det skulle ske! 

og så lige pludselig SÅ kravler ungen sku!  og jeg skal love for at han benytter sig af at han nu både kan kravle og rejse sig op! her idag er han allerede faldet 3 gange med hovedet i gulvet  og han er rundt i hele stuen! 

der blir vist nok at se til fra nu af.....  

jeg kan ikke helt lade vær med at blive imponeret over dem som har tvillinger... for de må virkelig have hænderne fulde! 

Hehe. Det må virkelig være fantastisk. Jeg glæder mig hele tiden til Luna kan noget nyt, først øjnkontakt, så smile og nu hvor hun kan gribe om ting. Glemmer nogen gange at nyde den alder hun har, frem for at glæde sig til det næste "trin"

JA! Jeg er virkelig også imponeret over dem med tvillinger! Eller dem som er alene med deres børn - de har i hvert fald min fulde respekt!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dkr

Anmeld

8. august 2011

Sakris

Ej, hvor er han bare dygtig og hurtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.