woop woop - nu kan supermanden Viktor kravle! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. august 2011

VNB

Vores lille dreng kan nu kravle! OG rejse sig op helt af sig selv!  

Han fylder 8 mdr her til den 12 og Vi er bare så stolte og nyder at se ham futte rundt. Han går målbevidst efter bestemte ting! hihi. man kan tydeligt se når han får øje på noget som han vil have fat på! Så går den vilde jagt, og han dulmer ikke før målet er nået.

Her til aften ville han meeeget gerne have fat i fars slikskål!

billedeserie følger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Ayasmor

Hihi.. hvor er han bare skøn.. Man kan bare se frækheden i hans øjne.. Kan rigtig godt lide billedet hvor han sidder på numsen og rækker op efter slikskålen, og far har endnu ikke opdaget noget... hehe snedig dreng

Anmeld

5. august 2011

Miia90

Åhh, hvor er han skøn

Anmeld

5. august 2011

Dansker I Holland

VNB skriver:

Vores lille dreng kan nu kravle! OG rejse sig op helt af sig selv!  

Han fylder 8 mdr her til den 12 og Vi er bare så stolte og nyder at se ham futte rundt. Han går målbevidst efter bestemte ting! hihi. man kan tydeligt se når han får øje på noget som han vil have fat på! Så går den vilde jagt, og han dulmer ikke før målet er nået.

Her til aften ville han meeeget gerne have fat i fars slikskål!

billedeserie følger

Kæft hvor er han dog dygtig Stor dreng altså Og så endda før 8 mdr hehe... Lækkert nok Jeg tror ikke min datter kommer til at kravle, for hun bliver arrig når det ikke lykkes og så rejser hun sig bare op af ting i stedet for Tror hun går før hun kravler

Anmeld

5. august 2011

B&J

Ej hvor er han bare super dygtigt og sikke nogle super lækre billeder, og den slik skål må far da ikke have alene

Anmeld

5. august 2011

VNB

Ayasmor skriver:

Hihi.. hvor er han bare skøn.. Man kan bare se frækheden i hans øjne.. Kan rigtig godt lide billedet hvor han sidder på numsen og rækker op efter slikskålen, og far har endnu ikke opdaget noget... hehe snedig dreng

1000 tak!

hihihi ja det så rigtig skægt ud at min kæreste ikke opdagede noget før han lige pludselig stod med slikskålen i hånden!

han er en værre lille bandit ham Viktor!

Anmeld

5. august 2011

VNB

Miia90 skriver:

Åhh, hvor er han skøn

iiih mange mange tak!

Anmeld

5. august 2011

*A*

Hvor er han bare kær, Vinni

Anmeld

5. august 2011

VNB

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Kæft hvor er han dog dygtig Stor dreng altså Og så endda før 8 mdr hehe... Lækkert nok Jeg tror ikke min datter kommer til at kravle, for hun bliver arrig når det ikke lykkes og så rejser hun sig bare op af ting i stedet for Tror hun går før hun kravler

hehe ja vi har faktisk også gået rundt og troet at han bare en dag ville rejse sig op og gå, for han har lagt an til at kravle i ca 2 mdr, uden at komme videre! Men så lige pludselig går det bare derud af!

Men han har også været lidt tidlig med alting, og bom stærk lige fra han lå inde i maven - derfor har vi altid kaldt ham for supermanden Viktor!

Blir spændende hvornår din datter suser afsted, der går helt sikkert ikke lang tid før hun kan!

Anmeld

5. august 2011

VNB

B&J skriver:

Ej hvor er han bare super dygtigt og sikke nogle super lækre billeder, og den slik skål må far da ikke have alene

ååårh mange tak

hahahaha nej han skal vist til at holde bedre øje med sin slik skål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.