Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Min deadline var jo imorgen og nej det når vi ikke, så du må være mere konsikvent end jeg har været.
Min deadline var jo imorgen og nej det når vi ikke, så du må være mere konsikvent end jeg har været.
ja, tror også godt at Ulrik er klar over at det snart skal være ude, så jeg kan komme igang med at male osv. hvor meget mangler i da ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: og så skulle der da lige købes lidt mere til. ;D
og så skulle der da lige købes lidt mere til. ;D
Den er rigtig flot
Baby'este hilsner fra Helle (28+3)
BABYPIGEnr4 skriver: Den er rigtig flot Baby'este hilsner fra Helle (28+3)
Mange tak - der mangler dog lidt endnu
Det er en rigtig fin kommode, men husk at du ikke må male når du er gravid
Nessie skriver: Det er en rigtig fin kommode, men husk at du ikke må male når du er gravid
Har hørt man godt må med vandbaseret maling og indendørs maling, men udendørs er no go, pga et eller andet stærk halløj men har nu malet selvom, har bare haft åbnet vinduer så der blev luftet ud
anetteb skriver: Har hørt man godt må med vandbaseret maling og indendørs maling, men udendørs er no go, pga et eller andet stærk halløj men har nu malet selvom, har bare haft åbnet vinduer så der blev luftet ud
Jeg fik at vide af JM, at det skulle jeg holde mig langt fra. Uanset hvilken maling det var
anetteb skriver: ja, tror også godt at Ulrik er klar over at det snart skal være ude, så jeg kan komme igang med at male osv. hvor meget mangler i da ?
Nessie skriver: Jeg fik at vide af JM, at det skulle jeg holde mig langt fra. Uanset hvilken maling det var
okay hmm. så må jeg nok hellere få andre til det
Kofoed. skriver: Malet sommerfugle i 3 farver og de sidste møbler, som ingen aner hvornår vi før. Og så ryddet op i det skide tøj, argh, det tager jo en krig.
Malet sommerfugle i 3 farver og de sidste møbler, som ingen aner hvornår vi før. Og så ryddet op i det skide tøj, argh, det tager jo en krig.
org du må sige til hvis du har brug for hjælp søde.
anetteb skriver: okay hmm. så må jeg nok hellere få andre til det
Hellere være på den sikre side.
JM sagde til mig at farmand kunne klare alt det praktiske, men jeg havde den fornemmeste opgave, at sørge godt for den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128