Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og så skulle der da lige købes lidt mere til. ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Jamen så er du jo snart klar til at vise værelset personligt frem
Jamen så er du jo snart klar til at vise værelset personligt frem
arrrrg, og så dog - der skal lige males derinde og så skal min rare mandse have flyttet fryseren
anetteb skriver: arrrrg, og så dog - der skal lige males derinde og så skal min rare mandse have flyttet fryseren
Kofoed. skriver: Hehe, har i også sådan en ståede et halv underligt sted
Hehe, har i også sådan en ståede et halv underligt sted
ja, og et køleskab + et spabad hahaha.
anetteb skriver: ja, og et køleskab + et spabad hahaha.
Kofoed. skriver: Spændende, det er jeres alt muligt rum
Spændende, det er jeres alt muligt rum
nemlig men fryseren skal ud i køkkenet, som skal bygges ind i et skabs-arrangement, køleren ind i baren og spabadet ud på det nye badeværelse. og han har lige præcis 3 måneder hahaha.
anetteb skriver: nemlig men fryseren skal ud i køkkenet, som skal bygges ind i et skabs-arrangement, køleren ind i baren og spabadet ud på det nye badeværelse. og han har lige præcis 3 måneder hahaha.
Kofoed. skriver: Det skal være ordnet en uge før Sophia kommer?
Det skal være ordnet en uge før Sophia kommer?
arg forhåbentlig før. men han har 3 måneder, ( groft set ) at løbe på :b - men så da gerne at det var uge derinde fra om ikke så længe, så jeg kan få malet osv.
anetteb skriver: arg forhåbentlig før. men han har 3 måneder, ( groft set ) at løbe på :b - men så da gerne at det var uge derinde fra om ikke så længe, så jeg kan få malet osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128