8 måneder - pizza??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

tazz

Ni-ko-li-ne skriver:

Personligt synes jeg simpelthen at der er ALT for meget salt i pizza... Især til mindre børn... Så hellere et glas færdig babymad

Gider ungerne virkelig spise det der færdige babymad?!
Det ser bare SÅ klamt ud Og så tænker jeg også altid bare, at hvis pasta og kødsovs kan holde sig i et glas i stuetemperatur i 1½ år, ER det så virkelig pasta og kødsovs?

Så ville jeg faktisk hellere give dem pizza

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Ni-ko-li-ne

tazz skriver:

Gider ungerne virkelig spise det der færdige babymad?!
Det ser bare SÅ klamt ud Og så tænker jeg også altid bare, at hvis pasta og kødsovs kan holde sig i et glas i stuetemperatur i 1½ år, ER det så virkelig pasta og kødsovs?

Så ville jeg faktisk hellere give dem pizza

Mit barn har altid fået hjemmelavet mad... Også når det skulle gå stærkt... Mad på glas er kogt, og under vacuum... Derfor kan det holde sig... I mine øjne er babymad på glas bare mere til små børn end pizza er

Anmeld

5. august 2011

tazz

Ni-ko-li-ne skriver:

Mit barn har altid fået hjemmelavet mad... Også når det skulle gå stærkt... Mad på glas er kogt, og under vacuum... Derfor kan det holde sig... I mine øjne er babymad på glas bare mere til små børn end pizza er

Men hjemmelavet mad er nu alligevel bedst  Har også altid kun lavet maden selv. Det er faktisk lettere.

Kan bare stadig huske min svigerinde lave sådan et glas spaghetti og kødsovs til sin 2årige søn. Klask, så lå der sådan en klat et eller andet som lige røg i mikro'en. Jeg var så tæt på at kaste op

Anmeld

5. august 2011

Ni-ko-li-ne

tazz skriver:

Men hjemmelavet mad er nu alligevel bedst  Har også altid kun lavet maden selv. Det er faktisk lettere.

Kan bare stadig huske min svigerinde lave sådan et glas spaghetti og kødsovs til sin 2årige søn. Klask, så lå der sådan en klat et eller andet som lige røg i mikro'en. Jeg var så tæt på at kaste op

Jeg troede faktisk kun man brugte det til de var ca. 1 år.... 2 år, og glasmad lyder helt forkert

Anmeld

5. august 2011

tazz

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg troede faktisk kun man brugte det til de var ca. 1 år.... 2 år, og glasmad lyder helt forkert

Han var også alt for gammel, men ... ja, det pustede lidt til min fordom om hvem der bruger glasmad  

Anmeld

5. august 2011

Christina.78

L_K skriver:

Må/kan min pige der normalt spiser det samme som os spise pizza????

Vi skal have pizza til aftensmad, da det skal gå lidt stærkt i dag, og tænke om hun også måtte få det??? 

Og er der nogen der ved hvordan jeg får den her irriterende streg væk??

Knus

Mht gennemstregningen er det når du er inde og skrive svar..i værktøjslinien over det du skriver mellem understreget og X er der en ABC gennemstreget - den trykker du på og ´så skulle den gerne blive ensfarvet med alt andet i den linie..forstår du?

Anmeld

5. august 2011

LBK

Christina.78 skriver:

Mht gennemstregningen er det når du er inde og skrive svar..i værktøjslinien over det du skriver mellem understreget og X er der en ABC gennemstreget - den trykker du på og ´så skulle den gerne blive ensfarvet med alt andet i den linie..forstår du?

ja tak.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.