8 måneder - pizza??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.424 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. august 2011

LBK

Må/kan min pige der normalt spiser det samme som os spise pizza????

Vi skal have pizza til aftensmad, da det skal gå lidt stærkt i dag, og tænke om hun også måtte få det??? 

Og er der nogen der ved hvordan jeg får den her irriterende streg væk??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

L.J.L

L_K skriver:

Vi skal have pizza til aftensmad, da det skal gå lidt stærkt i dag, og tænke om hun også måtte få det??? 

Knus

Jeg ville nok vælge at lave enten nogle grøntsager eller noget havregrød til mit barn, hvis vi skulle have pizza Det er jo ikke det mest næringsgivende måltid for sådan en lille størrelse

Når vi spiser pizza eller andet mad udefra herhjemme, så laver jeg altid noget lign. ovenstående til vores søn som han får først, og så når vi spiser bagefter får han lov at smage vores.

Anmeld

5. august 2011

Davidsen87

Kunne ik se hvorfor hun ik skulle kunne

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

Det kan hun sagtens, men jeg ville nok vælge at give noget andet

Anmeld

5. august 2011

tazz

Jeg ville nok have lidt kartoffelmos eller andet ved siden af. Men jeg ville da give hende et lille stykke hun kan fedte lidt rundt med og tygge på.

Anmeld

5. august 2011

Mikkel's mor <3

bare lad hende smage min søn fik lov at smage et stykke igår og han er knap8 mdr. dog havde han fået noget kartoffetmos og grønsager inden.. men kan ikke se at der sker noget ved det en sjælden gang

Anmeld

5. august 2011

Ni-ko-li-ne

Personligt synes jeg simpelthen at der er ALT for meget salt i pizza... Især til mindre børn... Så hellere et glas færdig babymad

Anmeld

5. august 2011

LBK

L_K skriver:

Knus

God idé lige at lave lidt andet mad af en eller anden art først.. Men synes bare hun skal have lov til at smage...

Anmeld

5. august 2011

Mor til L&S

Min datter på 16 mdr ville ikke blive ordenligt mæt af pizza, så får vi pizza så får hun noget andet - kartofler, grønsager og fisk eller kød og bagfter får hun lov til at smage pizza!

Anmeld

5. august 2011

Nalle

Tror ikke det kommer så meget an på om de må i den alder, men nok nærmere om de vil have det, vores er 14 måneder og 2 år og 9 måneder, de vil stadig ikke rigtigt have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.