sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

hekran

Min Helena, der bliver 8 uger i morgen vil heller ikke tage sut. Det er sandsynligt, at hun aldrig kommer til det og her er det et problem, fordi hun vil kun falde i søvn ved brystet. Jeg har endnu ikke kunnet putte hende om aftenen eller lægge hende i barnevognen til at sove uden at hun vågner hurtigt igen og savner sin 'sut'. Jeg prøver at tage hende op og bøvse hende lidt og få hende til at falde til ro, men det er kun brystet der duer - ikke sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Heidisbebs

Nessie skriver:

Daniel ville heller ikke tage en sut. Vi havde købt de små, fra 0-3 mdr., men fik anbefalet at bruge de "store" sutter, af høreprøveprøve-damen.
Så han fik en sut der hed fra 6 mdr., da vi kom hjem, og tog den med det samme I dag er han rigtig glad for sin sut, og vi er glade for at han vil bruge den

Mange tak  for rådet. Malte vejede 4490 da han blev født og vejede for en uge siden 5100 (der var han 3 uger) Så jeg vil da prøve at købe de store sutter, jeg har indtil nu prøvet med de mindste, håber at det virker

Anmeld

5. august 2011

1000Ben

Min søn er næsten 4 og har aldrig ville bruge sut, den er altid blevet skubbet ud igen. Har så lige fået en datter som jeg valgte ikke at give sut overhovedet, da jeg ikke syntes det har været noget problem med min søn og jeg har jo heller ikke skulle vænde ham fra sutten igen, hvilket har været dejligt. Ja, jeg tror han har været en del mere på min bryst end andre som bruger sut, men jeg valgte at amme meget længe, så jeg er 100 % sikker på at han stadig har fået opfyldt sine suttebehov. En sut er jo heller ikke den mest fantastiske opfindelse for barnets tænder, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke være ked af at sutten ikke lige falder i bedste smag. Nogle børn vil bare ikke. Held og lykke med det 

Anmeld

5. august 2011

Nessie

Heidisbebs skriver:

Mange tak  for rådet. Malte vejede 4490 da han blev født og vejede for en uge siden 5100 (der var han 3 uger) Så jeg vil da prøve at købe de store sutter, jeg har indtil nu prøvet med de mindste, håber at det virker

Det virkede i hvert fald med det samme her

Held og lykke

Anmeld

9. august 2011

Guldklumpens Mor

kender alt for godt til dit problem

Min lille dreng villle ikke tage nogen som helst sut de første 4 uger, jeg havde prøvet alle slags! TROEDE jeg... men en af mine veninder som har boet i USA, hun anbefalede en sut som hun havde brugt da hun fødte USA.

Det er en lille lys grøn silikone sut uden nogen som helst farlige stoffer i overhoved, hvor der er vedhæftet et lille plýsdyr i den ene ende, så sutten ikke falder ud, og babyen kan selv holde den temmelig hurtigt. Hun fik den på det hospital hun fødte hos i New York, og næsten alle hospitaler skulle bruge den i USA, fordi næsten alle børn tager den. og JAAAAAAA!!!! det passer! min lille guldklump tog den også, lige med det samme, det var helt utroligt!!! jeg var lige ved at græde, af glæde! man kan få den med forskellig plysdyr, jeg havde den med en lille abe og en lyseblå pony, men man kan få den med andre dyr også... den Hedder WubbaNub sut, og kan købes i en del butikker i KBH ved jeg og ellers mener jeg den kan købes på nettet.

Det er jo hver at prøve om det måske også skulle hjælpe din lille guldklump!

Held og Lykke

Anmeld

9. august 2011

Mathilde

Tja min datter ville bare heller ikke have sut og vi prøvede virkelig alle mulige sutter...men intet virkede. Hun havde/har ellers et kæmpe suttebehov!

Vi blev ved med at prøve, men gav efterhånden op. Da hun var 10mdr tog hun pludselig sutten og har elsket den siden. Hun blev et helt andet barn, mere rolig og tryg og vi kunne pludselig køre lidt i bil med hende og hun faldt generelt nemmere til ro

Så hvis i har prøvet div forskellige sutter, er der vist ikke andet at gøre, end at fortsætte med at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.