sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Heidisbebs

Min dejlige søn bliver 4 uger i morgen... Han gider ikke og bruge sut, kun min finger (jeg ammer , så han vil gerne sutte),  Er der nogen der har nogle fif til at få ham til at bruge sut? Eller er der nogen som kender til nogle sutter som virker mere naturlige ( som et bryst eller finger )

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

fif

Heidisbebs skriver:

Min dejlige søn bliver 4 uger i morgen... Han gider ikke og bruge sut, kun min finger (jeg ammer , så han vil gerne sutte),  Er der nogen der har nogle fif til at få ham til at bruge sut? Eller er der nogen som kender til nogle sutter som virker mere naturlige ( som et bryst eller finger )

Knus Heidi

Hejsa

Vi prøvede osse diverse sutter osv, men intet hjalp!! Vores pige er idag 8 måneder og bruger stadig ik sut.... Nogen børn, vil jo bare ikk altså!!

Anmeld

5. august 2011

Nessie

Daniel ville heller ikke tage en sut. Vi havde købt de små, fra 0-3 mdr., men fik anbefalet at bruge de "store" sutter, af høreprøveprøve-damen.
Så han fik en sut der hed fra 6 mdr., da vi kom hjem, og tog den med det samme I dag er han rigtig glad for sin sut, og vi er glade for at han vil bruge den

Anmeld

5. august 2011

kamtok

Nessie skriver:

Daniel ville heller ikke tage en sut. Vi havde købt de små, fra 0-3 mdr., men fik anbefalet at bruge de "store" sutter, af høreprøveprøve-damen.
Så han fik en sut der hed fra 6 mdr., da vi kom hjem, og tog den med det samme I dag er han rigtig glad for sin sut, og vi er glade for at han vil bruge den

Jeg har hørt fra flere at netop en større sut skulle virke..

Anmeld

5. august 2011

MelikkazMoar

Heidisbebs skriver:

Knus Heidi

aner ingen  råd. men min datter vil bare slet heller ikke.. og hun er 10 uger

Anmeld

5. august 2011

oerbaek

jeg har også en dreng der ikke vil bruge sut overhovedet og jeg har også prøvet det der med de større sutter men han er simpelthen lige ved at kaste op når ham får en sut i munden, så herhjemme bruger vi altså ikke sut og er i dag 4 mdr.

Anmeld

5. august 2011

Nessie

kamtok skriver:

Jeg har hørt fra flere at netop en større sut skulle virke..

Damen sagde at de små sutter faktisk kun var for for tidligt fødte børn.
De store børn (Daniel vejede 4.090 ), kan slet ikke krølle tungen ordentligt sammen om den lillesut, så de skal have en stor sut at holde godt fast om

Anmeld

5. august 2011

kamtok

Nessie skriver:

Damen sagde at de små sutter faktisk kun var for for tidligt fødte børn.
De store børn (Daniel vejede 4.090 ), kan slet ikke krølle tungen ordentligt sammen om den lillesut, så de skal have en stor sut at holde godt fast om

Det giver jo meget god mening

Anmeld

5. august 2011

norenberg

kender godt til at de ikke vil bruge sut...måske kommer dit barn aldrig til det.....mine tre unger har aldrig ville se den vej en sut var....og det er gået fint uden....

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

Det har aldrig været nogle problem at få mine til at tage sut og de har bare fået de almindelige runde sutter og ikke noget med anetomiske silikone eller noget andet smart

Men bare bliv ved han skal nok tage den til sidst man skal bare være ihærdig

Ellers prøv at dyp den i lidt sukkervand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.