En dybt ulykkelig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

MLT

Øv da
Jeg vil som de andre også ringe til vagtlægen, og fortælle hvad der er sket, og så kan de bedømme, om de vil tjekke hende. Der kan sagtens være indre skader, selvom hun ikke kan mærke dem nu.. Måske det kommer senere .. Jeg håber, at I får hende til at falde til ro, så hun (og I) får det godt igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

meem

UPDATE!!

Ringede til vagtlægen, som mange af jer syntes jeg skulle gøre

Hun fortalte at når Emilie har leget så aktivt både igår og idag, og det kun slår ud om aftenen, vil hun mene det er fordi hun har fået et slag på halsen og det føles ligesom at have halsbetændelse, det er værst om aftenen idet hun har været så aktiv og nok også forpustet i løbet af dagen... Hendes råd er derfor at give hende lidt lunt citronthe, der kan berolige lidt... Hvis ikke det virker skal vi ringe til egen læge imorgen...

Men det er ihvertfald ikke noget alarmerende eller alvorligt

Synd hendes 2års fødselsdag skulle ende på den måde, men dejligt hun er faldet til ro igen

Tusind tak for alle jeres svar  

Anmeld

4. august 2011

meem

EmmaJosephine skriver:

Øv da
Jeg vil som de andre også ringe til vagtlægen, og fortælle hvad der er sket, og så kan de bedømme, om de vil tjekke hende. Der kan sagtens være indre skader, selvom hun ikke kan mærke dem nu.. Måske det kommer senere .. Jeg håber, at I får hende til at falde til ro, så hun (og I) får det godt igen 

Har lavet en lille update

Anmeld

4. august 2011

meem

JulieE skriver:

Stakkels lille mus!!! Øv da.. Jeg tror jeg ville ringe til vagtlægen, bare for at vær epå den sikre side!!

Anmeld

4. august 2011

meem

Lotus86 skriver:

Jeg kan ikke forklare hvad der sker, men jeg ville uden tvivl kontakte lægen, især efter det voldsomme styrt ned af trappen.

Anmeld

4. august 2011

meem

Muhmi skriver:

Åh nej lille pus da!

Ja jeg tror da bestemt en læge ville være på sin plads... Skynd jer hellere at få hende til læge imorgen tidlig... Kunne jo være hun havde slået sig lidt mere end hvad man bare kan se...

Anmeld

4. august 2011

meem

BJNGJ. skriver:

Nuurh lille stakkel. 

Jeg ville kontakte vagtlægen og hører hvad han/hun siger, og så evt kontakte egen læge i morgen tidlig hvis vagtlægen anbefaler det..

Det kan jo godt ske det er værre end man lige tror.. 

Håber snart det bliver bedre..

Anmeld

4. august 2011

meem

Diana... skriver:

Puha stakkels lille pige 

Jeg havde personligt taget til lægen med det samme efter sådan et styrt! Jeg ville ikke tvivle et sekund. Afsted med hende tænk hvis hun har slået sig mere en man lige tror? 

Kæmpe kram til jer 

Anmeld

4. august 2011

meem

de-wett skriver:

Åhh stakkels lille pus da . . av av den har gjort ondt.

Jeg ville ringe til vagtlægen med det samme og få hende tjekket. måske han syntes skadestuen var det rette sted at tage hen ? Det syntes jeg personligt det er . Bare for a være helt sikker på der ikke er sket hende noget alvorligt

Anmeld

4. august 2011

meem

Muhmi skriver:

Det kan man desværre godt have... Men ved ikke om det er det... Hun kan måske have fået en mindre hjernerystelse, hvilket jo betyder at i skal holde øje med hende når hun sover... Tror faktisk at en vagtlæge ville være på sin plads....

Der kan ske så mange ting som man ikke kan se eller tage at føle på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.