For at starte et sted... Tirsdag var vi til fødselsdag hos min søster, Emilie bliver sur over jeg vil tørre hende om munden og river sig hårdt væk fra mig, det resulterer så i at hun vælter bagover og slår baghovedet direkte i gulvet med et knald ! hun skriger selvfølgelig med det samme, men efter et kvarter er hun fit for fight igen og løber rundt og leger med kusinen.. 
Næste morgen da vi står op, er jeg ved at give lillesøsteren mad inde i sengen, Emilie og farmanden er ved at gøre sig klar til at komme neden under... Sune vender ryggen til Emilie i 10sek, og væk var hun, løbet halvvejs ned af en lang trappe, og faldet på hovedet resten af vejen.
Hun har taget fra med hals og skulder, har store brændsår på halsen og er blå henover skulderen, det gør ikke ondt på hende og hun klager ikke over smerter...
Men når vi nærmer os aftenen og hun begynder at blive træt, er hun dybt ulykkelig, hun græder og det er nærmest umuligt at komme i kontakt med hende, hvis vi så meget som nærmes os hende, skriger hun som om hun er bange for os.. Ja idag faktisk så slemt at hun begyndte at hive efter vejret. Når hun så er faldet lidt ned igen klamrer hun sig fast til en af os, men snakker vi til hende så græder hun igen ! 
Er der nogen der ved hvad det lige er der sker her ?
Burde jeg kontakte læge ? Der er jo ingen problemer hele dagen ??
Anmeld