En dybt ulykkelig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. august 2011

meem

For at starte et sted... Tirsdag var vi til fødselsdag hos min søster, Emilie bliver sur over jeg vil tørre hende om munden og river sig hårdt væk fra mig, det resulterer så i at hun vælter bagover og slår baghovedet direkte i gulvet med et knald ! hun skriger selvfølgelig med det samme, men efter et kvarter er hun fit for fight igen og løber rundt og leger med kusinen..

Næste morgen da vi står op, er jeg ved at give lillesøsteren mad inde i sengen, Emilie og farmanden er ved at gøre sig klar til at komme neden under... Sune vender ryggen til Emilie i 10sek, og væk var hun, løbet halvvejs ned af en lang trappe, og faldet på hovedet resten af vejen. Hun har taget fra med hals og skulder, har store brændsår på halsen og er blå henover skulderen, det gør ikke ondt på hende og hun klager ikke over smerter...

Men når vi nærmer os aftenen og hun begynder at blive træt, er hun dybt ulykkelig, hun græder og det er nærmest umuligt at komme i kontakt med hende, hvis vi så meget som nærmes os hende, skriger hun som om hun er bange for os.. Ja idag faktisk så slemt at hun begyndte at hive efter vejret. Når hun så er faldet lidt ned igen klamrer hun sig fast til en af os, men snakker vi til hende så græder hun igen !

Er der nogen der ved hvad det lige er der sker her ?

Burde jeg kontakte læge ? Der er jo ingen problemer hele dagen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

JulieE

Stakkels lille mus!!! Øv da.. Jeg tror jeg ville ringe til vagtlægen, bare for at vær epå den sikre side!!

Anmeld

4. august 2011

jette1983

meem skriver:

For at starte et sted... Tirsdag var vi til fødselsdag hos min søster, Emilie bliver sur over jeg vil tørre hende om munden og river sig hårdt væk fra mig, det resulterer så i at hun vælter bagover og slår baghovedet direkte i gulvet med et knald ! hun skriger selvfølgelig med det samme, men efter et kvarter er hun fit for fight igen og løber rundt og leger med kusinen..

Næste morgen da vi står op, er jeg ved at give lillesøsteren mad inde i sengen, Emilie og farmanden er ved at gøre sig klar til at komme neden under... Sune vender ryggen til Emilie i 10sek, og væk var hun, løbet halvvejs ned af en lang trappe, og faldet på hovedet resten af vejen. Hun har taget fra med hals og skulder, har store brændsår på halsen og er blå henover skulderen, det gør ikke ondt på hende og hun klager ikke over smerter...

Men når vi nærmer os aftenen og hun begynder at blive træt, er hun dybt ulykkelig, hun græder og det er nærmest umuligt at komme i kontakt med hende, hvis vi så meget som nærmes os hende, skriger hun som om hun er bange for os.. Ja idag faktisk så slemt at hun begyndte at hive efter vejret. Når hun så er faldet lidt ned igen klamrer hun sig fast til en af os, men snakker vi til hende så græder hun igen !

jeg ville nok ringe til lægen, hun kan jo have indre blødninger eler noget når hun har flere blåmærker, hun kan også have slået hovedet eller noget.

Anmeld

4. august 2011

Lotus86

Jeg kan ikke forklare hvad der sker, men jeg ville uden tvivl kontakte lægen, især efter det voldsomme styrt ned af trappen.

Anmeld

4. august 2011

Muhmi

meem skriver:

Åh nej lille pus da!

Ja jeg tror da bestemt en læge ville være på sin plads... Skynd jer hellere at få hende til læge imorgen tidlig... Kunne jo være hun havde slået sig lidt mere end hvad man bare kan se...

Anmeld

4. august 2011

meem

jette1983 skriver:

jeg ville nok ringe til lægen, hun kan jo have indre blødninger eler noget når hun har flere blåmærker, hun kan også have slået hovedet eller noget.

Men hun har jo ingen smerter ? kan hun så stadig ha indre blødninger ?

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

Nuurh lille stakkel. 

Jeg ville kontakte vagtlægen og hører hvad han/hun siger, og så evt kontakte egen læge i morgen tidlig hvis vagtlægen anbefaler det..

Det kan jo godt ske det er værre end man lige tror.. 

Håber snart det bliver bedre..

Anmeld

4. august 2011

Diana...

Puha stakkels lille pige 

Jeg havde personligt taget til lægen med det samme efter sådan et styrt! Jeg ville ikke tvivle et sekund. Afsted med hende tænk hvis hun har slået sig mere en man lige tror? 

Kæmpe kram til jer 

Anmeld

4. august 2011

Muhmi

meem skriver:

Men hun har jo ingen smerter ? kan hun så stadig ha indre blødninger ?

Det kan man desværre godt have... Men ved ikke om det er det... Hun kan måske have fået en mindre hjernerystelse, hvilket jo betyder at i skal holde øje med hende når hun sover... Tror faktisk at en vagtlæge ville være på sin plads....

Der kan ske så mange ting som man ikke kan se eller tage at føle på...

Anmeld

4. august 2011

de-wett

Åhh stakkels lille pus da . . av av den har gjort ondt.

Jeg ville ringe til vagtlægen med det samme og få hende tjekket. måske han syntes skadestuen var det rette sted at tage hen ? Det syntes jeg personligt det er . Bare for a være helt sikker på der ikke er sket hende noget alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.