Endnu et skridt videre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Så fik jeg en tid til samtale hvor vi skal snakke om vores videre forløb. Det lød som om på sygeplejesken at vi skal videre i IVF og starte ved første mens efter samtalen. Men der er vel heller ikke rigtig andet vi kan nu vel? 

Er der nogle ting jeg burde forberede mig på ift samtalen? Er der nogle spørgsmål jeg bør stille? Har kun haft overskud til at sætte mig ind i IUI og nu synes jeg ikke jeg har energi til at sætte mig ind i IVF. 

Kunne godt bruge et møde med jer skønne piger ligesom sidst!

Håber I allesammen har det godt ellers! Jeg har bevist holdt mig lidt væk på det sidste  pga. humør og energi - men er på vej tilbage. Så jeg vil lige bruge lidt tid på at læse op på alt det jeg er gået glip af - men hvis der er noget der er rigtig vigtigt at jeg bliver opdateret på, så skriv det endelig!!!!  

Hej søde!

Hvornår skal i til samtale?

Jeg kan heller ikke lige komme på nogle spørgsmål. Jeg synes, at de var rigtig gode til at fortælle alt det man skal vide på Skejby

Jeg  fingre for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Hvornår skal i til samtale?

Jeg kan heller ikke lige komme på nogle spørgsmål. Jeg synes, at de var rigtig gode til at fortælle alt det man skal vide på Skejby

Jeg  fingre for jer

Vi har tid d. 22 august - så om små 2 uger. Men det passer også fint for har lige fået min mens idag, og mener hun sagde at vi nok skulle starte ved næste cyklus. Så det passer jo perfekt. Men nu må vi se. :-)

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Vi har tid d. 22 august - så om små 2 uger. Men det passer også fint for har lige fået min mens idag, og mener hun sagde at vi nok skulle starte ved næste cyklus. Så det passer jo perfekt. Men nu må vi se. :-)

Det lyder da super godt:-) Jeg kom lige til at tænke på,at det måske er en god ide,hvis i sætter jer ind i kort og lang protokol.. Krammer

Anmeld

9. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder da super godt:-) Jeg kom lige til at tænke på,at det måske er en god ide,hvis i sætter jer ind i kort og lang protokol.. Krammer

ja det nævnte hun godt nok om.. altså at der var noget kort og lang behandling. Kan også huske at I snakkede om det på vores komsammen... jeg må i gang med at læse på deres hjemmeside :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.