Endnu et skridt videre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Miss BananaHammock

Så fik jeg en tid til samtale hvor vi skal snakke om vores videre forløb. Det lød som om på sygeplejesken at vi skal videre i IVF og starte ved første mens efter samtalen. Men der er vel heller ikke rigtig andet vi kan nu vel? 

Er der nogle ting jeg burde forberede mig på ift samtalen? Er der nogle spørgsmål jeg bør stille? Har kun haft overskud til at sætte mig ind i IUI og nu synes jeg ikke jeg har energi til at sætte mig ind i IVF. 

Kunne godt bruge et møde med jer skønne piger ligesom sidst!

Håber I allesammen har det godt ellers! Jeg har bevist holdt mig lidt væk på det sidste  pga. humør og energi - men er på vej tilbage. Så jeg vil lige bruge lidt tid på at læse op på alt det jeg er gået glip af - men hvis der er noget der er rigtig vigtigt at jeg bliver opdateret på, så skriv det endelig!!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Putomanen

Jeg kan ikke rigtig give dig nogle råd desværre. Men skal I ikke til et infomøde? Det avr vi på for nogle måneder siden, og det var meget lærerigt. Riget har også en lang "veledning" på deres hjemmeside, hvor de har beskrevet hele forløbet. Den har jeg læst en del gange  Måske har de også sådan en, der hvor du skal hen

Godt at se dig dukke lidt op igen

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Tillykke med samtale-tiden

Jeg syntes at de var ret gode til at forklare hvad der skulle foregå på Brædstrup, og må desværre sige at jeg lige nu ikke kan komme på nogle fornuftige spørgsmål

Pøj pøj med det hele

Anmeld

5. august 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Så fik jeg en tid til samtale hvor vi skal snakke om vores videre forløb. Det lød som om på sygeplejesken at vi skal videre i IVF og starte ved første mens efter samtalen. Men der er vel heller ikke rigtig andet vi kan nu vel? 

Er der nogle ting jeg burde forberede mig på ift samtalen? Er der nogle spørgsmål jeg bør stille? Har kun haft overskud til at sætte mig ind i IUI og nu synes jeg ikke jeg har energi til at sætte mig ind i IVF. 

Håber I allesammen har det godt ellers! Jeg har bevist holdt mig lidt væk på det sidste  pga. humør og energi - men er på vej tilbage. Så jeg vil lige bruge lidt tid på at læse op på alt det jeg er gået glip af - men hvis der er noget der er rigtig vigtigt at jeg bliver opdateret på, så skriv det endelig!!!!  

Jeg glæder mig til updaten på jeres samtale!!!!

Anmeld

5. august 2011

baby84

Miss BananaHammock skriver:

hvor spændende søde.. så kan der ikke gå længe før i er i gang med IVF..  kan ikke lige finde på spørgsmål, men det skal nok komme hen ad vejen. Jeg har også været væk og har nydt lidt ferie væk fra baby tanker, men kommer stærkt tilbage snart måske vi skulle arrangere et ny møde

Anmeld

5. august 2011

AnneH

Kan heller ikke komme i tanke om nogel spørgsmål.

Men ville da ønske jer held og lykke.

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

Jegtror som nok at du skal komme i tanke om nogle hvis du syntes der er nogle.
Men de er super søde til at forklare nede i brædstrup, det er sjældent at jeg har haft nogle spørgsmål derudover

Held og lykke med det hele

Anmeld

6. august 2011

nielsen80

Hej søde,

Jeg kan godt forstå det er svært at omstille sig til, at man nu skal i ivf behandling - håber virkelig for jer det kun er en enkel der skal til. Måske du skulle prøve at spørge dem om din arbejdssituation - altså hvordan du skal forholde dig til dit meget fysisk krævende arbejde.

Glæder mig til at få en opdatering.

Anmeld

6. august 2011

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Hej søde,

Jeg kan godt forstå det er svært at omstille sig til, at man nu skal i ivf behandling - håber virkelig for jer det kun er en enkel der skal til. Måske du skulle prøve at spørge dem om din arbejdssituation - altså hvordan du skal forholde dig til dit meget fysisk krævende arbejde.

Glæder mig til at få en opdatering.

Ja det tænker jeg også. Vil ikke have et mislykket forsøg også undre ìg om jeg burde ha' holdt mig mere i ro.

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

hvor spændende søde.. så kan der ikke gå længe før i er i gang med IVF..  kan ikke lige finde på spørgsmål, men det skal nok komme hen ad vejen. Jeg har også været væk og har nydt lidt ferie væk fra baby tanker, men kommer stærkt tilbage snart måske vi skulle arrangere et ny møde

God idé

Det synes jeg helt sikkert vi skal inden så længe

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.