Hvornår kan man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Tona

Hvornår kan man tillade sig at få sine børn passet hver 14. dag i 6 timer? af mormor eller farmor....

Det syntes jeg da i alt fald at du uden kvaler kan når barnet er 2 mdr gammel såfremt at det kender sine bedsteforældre godt og er trygge ved dem. De kan jo altid ringe efter dig hvis det koger helt sammen. Men tror i øvrigt at det er meget individuelt hvornår et barn er klar for de er jo så forskellige de små  Så mit svar baserer jeg mest på hvordan Amanda ville have klaret det

Og så tror jeg i øvrigt at der findes så mange ekspertråd, men at man også som mor skal ud somme tider og trække luft for at kunne komme hjem og være totalt nærværende mor bagefter igen. Og det skal man have lov til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

twinny

Amandas-mor skriver:

Det syntes jeg da i alt fald at du uden kvaler kan når barnet er 2 mdr gammel såfremt at det kender sine bedsteforældre godt og er trygge ved dem. De kan jo altid ringe efter dig hvis det koger helt sammen. Men tror i øvrigt at det er meget individuelt hvornår et barn er klar for de er jo så forskellige de små  Så mit svar baserer jeg mest på hvordan Amanda ville have klaret det

Og så tror jeg i øvrigt at der findes så mange ekspertråd, men at man også som mor skal ud somme tider og trække luft for at kunne komme hjem og være totalt nærværende mor bagefter igen. Og det skal man have lov til

Ja, snakkede også med min mor om det.. Det kommer jo også helt an på børnene... Om de er lette børn eller hva....

Men tak for dit svar

Anmeld

5. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Når mor kan undvære dem så længe. Der er self nogle pratiske regler, såsom ammer du, kan du sjovt nok ikke være så længe væk fra dem, uden den helt store pumpe tur
Min tøs skal første gang passe torsdag d 17 november, for der skal mor i biffen

Vores lillemand skal også passes 1 gang d. 17 november da vi også skal i biografen

Giver et vildt gæt på at du skal ind og se Twillight breaking dawn part 1  ligesom os

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Vores lillemand skal også passes 1 gang d. 17 november da vi også skal i biografen

Giver et vildt gæt på at du skal ind og se Twillight breaking dawn part 1  ligesom os

Jeps og det kom frem den anden dag, at kæresten nu også ville med

Anmeld

5. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Jeps og det kom frem den anden dag, at kæresten nu også ville med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.