Hvornår kan man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. august 2011

twinny

Hvornår kan man tillade sig at få sine børn passet hver 14. dag i 6 timer? af mormor eller farmor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Kofoed.

Når mor kan undvære dem så længe. Der er self nogle pratiske regler, såsom ammer du, kan du sjovt nok ikke være så længe væk fra dem, uden den helt store pumpe tur
Min tøs skal første gang passe torsdag d 17 november, for der skal mor i biffen

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Når mor kan undvære dem så længe. Der er self nogle pratiske regler, såsom ammer du, kan du sjovt nok ikke være så længe væk fra dem, uden den helt store pumpe tur
Min tøs skal første gang passe torsdag d 17 november, for der skal mor i biffen

Okay... Det er mere jeg ska starte på skolen d 29. og der er heldigvis kun undervisning hver 14 dag. resten er fjern...

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Okay... Det er mere jeg ska starte på skolen d 29. og der er heldigvis kun undervisning hver 14 dag. resten er fjern...

29. hvad? tror hverken du har tid eller overskud til studier de første par måneder. Men altså man må gerne passe børne ude tidligt, hvor tidligt er op til en selv. Personligt vil jeg dog fraråde det de første 3-4 måneder (altså af andre end forældrene) ellers er det far der må passe indtil da.

Anmeld

4. august 2011

Alexander&Lærke

Alexander var 3 md da han blev passet af mormor en aften og natten med, det var lidt hårdt, men min svigerinde holdte svendegilde så det skulle vi selvfølgelig være rigtigt med til. nu var det jo også nemt med ham da var flaskebarn, lærke her blive nok ældre inden hun skal passesda jeg ammer hende..... Så der går jo lidt før jeg kan være fra hende medmindre hun vil tage en flaske på et tidspunkt...

Ellers er det nok nemmeste at sige når du har børnene hvor meget du kan undvære dem af gangen og om de bliver ammet eller får flaske.

Anmeld

4. august 2011

twinny

Mette&Alexander skriver:

Alexander var 3 md da han blev passet af mormor en aften og natten med, det var lidt hårdt, men min svigerinde holdte svendegilde så det skulle vi selvfølgelig være rigtigt med til. nu var det jo også nemt med ham da var flaskebarn, lærke her blive nok ældre inden hun skal passesda jeg ammer hende..... Så der går jo lidt før jeg kan være fra hende medmindre hun vil tage en flaske på et tidspunkt...

Ellers er det nok nemmeste at sige når du har børnene hvor meget du kan undvære dem af gangen og om de bliver ammet eller får flaske.

Okay. tak... det er heldigvis ikk nat.. Kun dag...

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

mmm det var godt nok ikke 6 timer men en 3-4 timer af farmor kom og passede tøsepigen fra hun var 3 mdr gammel og mor skulle til spring undervisning på hendes krikke og far skulle til Kung fu. hun kom i vores hjem, og da tøsen blev str, og far og mor var gået fra hinanden var det i farmors hjem, stor succes og vi fik lidt luft til det vi gerne ville 

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

29. hvad? tror hverken du har tid eller overskud til studier de første par måneder. Men altså man må gerne passe børne ude tidligt, hvor tidligt er op til en selv. Personligt vil jeg dog fraråde det de første 3-4 måneder (altså af andre end forældrene) ellers er det far der må passe indtil da.

okay. tak...

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

okay. tak...

Men BTW tillykke med optagelsen

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Men BTW tillykke med optagelsen

Mange tak...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.