Hvornår kan vi gå i biffen?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

sandratobias

muzen skriver:

min søn er kæmpe fan af biler. han har været vild med den lille bil i over et år nu. han har nok  også set den første film 100 gange. og hvis det stod til ham kunne vi bare starte den forfra når han var færdig med at se den.

så her skal vi klart ind og se den :-)

Uha hvor lyder det bar lige som min søn.. Han vil gerne se filmen hele dagen forfra og forfra hvis det sku gå efter ham..  

ts: min søn på 4 var med i bio og se cars 2.. Og der var ingenting med ham.. han sku ikk engang på toilet i den tid.. Og han blir mistænkt for ADHD i børnehaven.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng var inde og se Cars 2 i fredags uden problemer. Han skulle ud og tisse to gange ellers sad han stille. Det var hans første biografbesøg. Han er 3 år og 10 mdr.

Anmeld

8. august 2011

muzen

vi var inde og se den i lørdags. og ja det er en meget anderledes film end 1 eren, og M fattede ikke handlingen. men jeg syntes faktisk at han var rigtig god til at side stille og følge med.

men god for små børn det er den ikke. det er en meget svær handling. så der er ikke noget at sige til at den frrådes end til 7 års alderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.