Hvornår kan vi gå i biffen?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi så at den nye Peter Plys tegnefilm kommer i biografen i midten af oktober... Filmen varer 1 time 10 og vi har snakket om at tage vores søn, der er 3 år 9 mdr. når den kommer med ind og se den da han elsker Peter Plys, men vi har snakket om gad vide om han er for lille endnu....

Han kan sagtens sidde herhjemme og se den Peter Plys på DVD der varer 71 min....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

muzen

det ville jeg mene at du sagten kan.

her er drengen 2,8 og han kan nemt koncentrere sig om en hel disney film så vi skal helt sikkert ind her i weekenden og se cars 2 hvad jeg ved han vil elske.

så se i bare at komme afsted

Anmeld

4. august 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

det ville jeg mene at du sagten kan.

her er drengen 2,8 og han kan nemt koncentrere sig om en hel disney film så vi skal helt sikkert ind her i weekenden og se cars 2 hvad jeg ved han vil elske.

så se i bare at komme afsted

okay... Tak....

Vi har også snakket lidt om Cars, men den varer 1:50 og han har kun set den første på engelsk...

Så den venter vi nok med indtil den kommer på DVD...

Anmeld

4. august 2011

muzen

min søn er kæmpe fan af biler. han har været vild med den lille bil i over et år nu. han har nok  også set den første film 100 gange. og hvis det stod til ham kunne vi bare starte den forfra når han var færdig med at se den.

så her skal vi klart ind og se den :-)

Anmeld

4. august 2011

Olivers-Moar

min søn var inden og se orla frøsnapper sidste måned han er3,5 år og det gik rigitg godt.

vil dog lige sige der er meget snak om at den nye cars skulle være meget voldsom og ikke få små børn

Anmeld

4. august 2011

Sir William

Vores biograf - Hillerød - har noget børnebio en gang om måneden, hvor de viser film som Byggemand Bob og lign.

Der har vi været 2 gange med Willaim - 4 år - og der var ikke nogen problemer for ham, at sidde stille.

Der var så også rigtig mange børn ud over ham, hvor nogle sad og så filmen men der var også rigtig mange som løb rundt, kedede sig og egentlig bare ikke sad stille.

Så det kommer meget an på hvordan ens barn er og hvor længe det kan koncentrere sig.

Anmeld

4. august 2011

Stumpen

Mathilde var knap 4 da hun var med inde og se sherk og det kunne hun sagtens... Atmosfæren gør bare lige det sidste, så tag I bare afsted...

Anmeld

4. august 2011

trunte89

Synes da helt sikkert i skal prøve ad. I kan jo altid gå hvis det bliver for meget for ham.

Vi har afsted første gang med Sara da hun var 2 år og 7-8 måneder tror jeg. Der så vi toy story 3. Vi har også set 2 på flugt og Rio. De 2 sidste i 3D.
Vi skal også afsted i aften. Skal ind og se biler 2. Hun er 3,5 år nu

Anmeld

4. august 2011

Sir William

Synes da helt sikkert i skal prøve ad. I kan jo altid gå hvis det bliver for meget for ham.

Vi har afsted første gang med Sara da hun var 2 år og 7-8 måneder tror jeg. Der så vi toy story 3. Vi har også set 2 på flugt og Rio. De 2 sidste i 3D.
Vi skal også afsted i aften. Skal ind og se biler 2. Hun er 3,5 år nu

Kan børns hjerne og evne for sanseindtryk i den alder godt kapere 3D effekterne.

Kan da huske de første gange jeg prøvede, der snurrede det rundt i hovedet på mig indtil jeg vænnede mig til det.

Mere bekymret for, hvor sundt det er for børn at se film i 3D. Havde nemlig overvejet at se 2D udgaven sammen med sønnen af ovenstående grund

Anmeld

4. august 2011

trunte89

Sir William skriver:

Kan børns hjerne og evne for sanseindtryk i den alder godt kapere 3D effekterne.

Kan da huske de første gange jeg prøvede, der snurrede det rundt i hovedet på mig indtil jeg vænnede mig til det.

Mere bekymret for, hvor sundt det er for børn at se film i 3D. Havde nemlig overvejet at se 2D udgaven sammen med sønnen af ovenstående grund

Hun har ikke reageret negativt på det. Hun synes, at det er spændende og sjovt det kommer ud af skærmen. Hun ser også nogle gange 3D film herhjemme uden problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.