at bøvse flaskebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

dukke

Anonym skriver:

hej piger.

hvor gammel var jeres da i holdt op med at bøvse dem?

Aksel er 9 mdr og vi bøvser endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

hej piger.

hvor gammel var jeres da i holdt op med at bøvse dem?

Vi stoppede med at bøvse af da Silas ikke 'gad' bøvse mere.
Da det begyndte at tage mere en 20 minutter at bøvse ham af og der tit slet ikke kom nogen bøvse stoppede vi. Tror han var omkring 4½-5 måneder.

Nu er han 7 måneder og bøvser fint af sig selv når han sidder og spiser  

Anmeld

4. august 2011

Lisbeth85

Det kommer helt naturligt Når de bliver så store, så synes jeg ikke rigtig de gider hænge der, og så ordner de det bare selv senere

Anmeld

4. august 2011

Isabella_mor

vi bøvser stadig, dog ikke over skulderen, her sætter vi ham bare op og hopper lidt eller klapper lidt på ryggen... og villads bliver 7 mdr.

Anmeld

4. august 2011

Diana...

Jeg har aldrig rigtig bøvset med nogen af mine børn jeg har ikke kunne får dem til det, jeg har prøvet alt men de sgu ikke nemme til at få til at bøvse, men så prutter de så meget. 

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

vi bøvser stadig, dog ikke over skulderen, her sætter vi ham bare op og hopper lidt eller klapper lidt på ryggen... og villads bliver 7 mdr.

okay det er så det jeg altid har gjort.. det over skuldren har aldrig rigtig fungeret for mig... men nu hvor hun har fundet ud af at hun kan stritte imod med benene og gøre dem stive så er det sgu lidt svært og få hende ned og sidde hahahha

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Det kommer helt naturligt Når de bliver så store, så synes jeg ikke rigtig de gider hænge der, og så ordner de det bare selv senere

rart og vide

Anmeld

5. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

okay det er så det jeg altid har gjort.. det over skuldren har aldrig rigtig fungeret for mig... men nu hvor hun har fundet ud af at hun kan stritte imod med benene og gøre dem stive så er det sgu lidt svært og få hende ned og sidde hahahha

ellers er det bare om på maven, det hjælper også nogengange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.