at bøvse flaskebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

hvor gammel var jeres da i holdt op med at bøvse dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

MetteS81

Anonym skriver:

hej piger.

hvor gammel var jeres da i holdt op med at bøvse dem?

Vi bøvser stadig...Ella er 6,5 mdr.

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Vi bøvser stadig...Ella er 6,5 mdr.

okay synes bare jeg høre om så mange der ikke bøvser deres børn når de er omkring et halvt år fordi det ikke er nødvendigt, fordi de selv kan komme af med en bøvs uden hjælp.. aner ikke om det passer...

Anmeld

4. august 2011

MetteS81

Anonym skriver:

okay synes bare jeg høre om så mange der ikke bøvser deres børn når de er omkring et halvt år fordi det ikke er nødvendigt, fordi de selv kan komme af med en bøvs uden hjælp.. aner ikke om det passer...

Jeg har slet ik tænkt på IKKE at gøre det...er vist bare så vant til det  Synes også at vores pige sover uroligt hvis hun ik er blevet bøvset af...men måske det bare er noget jeg tror hænger sammen..? Følger da lige med og ser om der er andre der ved noget...

Anmeld

4. august 2011

kamtok

Min søn er kun 9½ måned og jeg kan ikke engang huske, hvornår vi stoppede - det må være sket helt naturligt, for jeg har slet ikke overvejet at vi er stoppet med det - men mener at det må have været omkring 5 måneders alderen tror jeg..

Anmeld

4. august 2011

MetteS81

kamtok skriver:

Min søn er kun 9½ måned og jeg kan ikke engang huske, hvornår vi stoppede - det må være sket helt naturligt, for jeg har slet ikke overvejet at vi er stoppet med det - men mener at det må have været omkring 5 måneders alderen tror jeg..

Ku han så allerede dengang bare bøvse af sig selv? Fx hvis han nu lå ned..?

Anmeld

4. august 2011

kamtok

MetteS81 skriver:

Ku han så allerede dengang bare bøvse af sig selv? Fx hvis han nu lå ned..?

Ja, han bøvser (og prutter) bare selv når han kommer ned og lege.. Det er uanset om han sidder eller ligger ned.

Min venindes dreng er næsten 4 måneder og han bliver heller ikke bøvset mere - og han prutter og bøvser når han kommer ned på gulvet..

Anmeld

4. august 2011

norenberg

Jeg har bøvset alle mine 3 unger af indtil de stoppede fuldstændig med flasken som 8 mdr....

Anmeld

4. august 2011

MetteS81

kamtok skriver:

Ja, han bøvser (og prutter) bare selv når han kommer ned og lege.. Det er uanset om han sidder eller ligger ned.

Min venindes dreng er næsten 4 måneder og han bliver heller ikke bøvset mere - og han prutter og bøvser når han kommer ned på gulvet..

Det må jeg altså prøve...! Tak for svar

Anmeld

4. august 2011

kamtok

MetteS81 skriver:

Det må jeg altså prøve...! Tak for svar

Jamen velbekommen da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.