Hvor høje er jeres 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

1012lmp

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Noah var 104cm til hans 3års 1. Marts, og vejer 16kg.. Noah ligger i den høje ende af kurven.. han er jo højere nu, kunne være jeg skulle tjekke imorgen.. er helt nysgerrig.. men ja sikke en fart din søn har søde

Ja det har noah da også hva..?

Det er jo stort set samme størrelse Tobias var da han fyldte 3..! Men synes også bare det er helt vildt de kan vokse over 10cm på et år :O forstår slet ikke det kan lade sig gøre.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

maria87

1012lmp skriver:

Ja ja ingen tvivl om det.. meeen synes bare det ville være synd hvis han skulle blive kæmpe høj.. haha..!

er du og faderen høje ? det har jo os noget at sige, vores søn er lidt lav , men mig og faderen er ikke særlig høje og generalt i begge vores familier er vi ikke særlige høje.. 

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

Lucas og Mathilde <3 skriver:

Lucas bliver fire til november, og han er 104 :')

Hehe der er bare stor forskel Men sådan er det jo.. Han er sikkert en suuuper lækkermås... haha og ikke sådan et skrummel som min.. haha

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

maria87 skriver:

er du og faderen høje ? det har jo os noget at sige, vores søn er lidt lav , men mig og faderen er ikke særlig høje og generalt i begge vores familier er vi ikke særlige høje.. 

Nej altså jeg er 160 på en god dag Deres far er dog omk 185.. Men det synes jeg da heller ikke er voldsomt højt... og i min familie er vi små og i hans omk den størrelse så der er ingen tvivl om han tager fra den side af familien af...

Meeen alligevel.... så burde de vel indfinde sig et sted midt i mellem men kan jo også være han sætter farten af.. synes bare det er vildt at på 4 år er han vokset 62cm.. haha..!

Og brormand er jo slet ikke så stor af sin alder og synes jo de begge burde være høje så..

Anmeld

5. august 2011

maria87

1012lmp skriver:

Nej altså jeg er 160 på en god dag Deres far er dog omk 185.. Men det synes jeg da heller ikke er voldsomt højt... og i min familie er vi små og i hans omk den størrelse så der er ingen tvivl om han tager fra den side af familien af...

Meeen alligevel.... så burde de vel indfinde sig et sted midt i mellem men kan jo også være han sætter farten af.. synes bare det er vildt at på 4 år er han vokset 62cm.. haha..!

Og brormand er jo slet ikke så stor af sin alder og synes jo de begge burde være høje så..

okay  men børn er jo så skønt forskellige ... 

hvad har lægen sagt ved 3års undersøgelsen ???

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

maria87 skriver:

okay  men børn er jo så skønt forskellige ... 

hvad har lægen sagt ved 3års undersøgelsen ???

Ikke andet end han var en fin dreng af hvad jeg kan huske

Men det er jo også 10mdr siden..

Anmeld

5. august 2011

h_bernie

Til min søns 3 års undersøgelse målte han 95 cm og 12,5 kg

Anmeld

5. august 2011

Lucas og Mathilde <3

1012lmp skriver:

Hehe der er bare stor forskel Men sådan er det jo.. Han er sikkert en suuuper lækkermås... haha og ikke sådan et skrummel som min.. haha

ja alle børn er forskellige . og ja, det er han vis jeg selv skal sige det :-P

Anmeld

5. august 2011

hekran

oerbaek skriver:

min dreng var 89 cm og 12 kg til hans 3 års undersøgelse

Han lyder godt nok lille i forhold til min  Andrias på 3,5 år er 1,12 og vejer 17 kilo! Min 2 årige har lige været til undersøgelse. 1,04 og 14,4 kilo

Anmeld

5. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Hm.... Sikke store børn i alle har...

Frederic fylder 3 år her den 3 sep, herhjemme er han 95 cm og 10,1 kg...

Men vi skal både til 3 års undersøgelse og kontrol her start af sep, så der kommer han på samme vægt som altid og samme målepind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.