Hvor høje er jeres 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

cnmigo

jeg syntes haner høj!!

Min datter er lige fyldt 4 år og har netop været ved lægen idag til 4års undersøgelse og blev målt til 108 - vil dog nærmere sige 109.

Ifølge det der måleskema de fører oplysningerne ind i så ligger hun 2 streger over gennemsnittet.

Din dreng må jo så ligge meeeeeeeeeget over??

Min datter vejer 17,2 kg - det er lige på gennemsnittet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

1012lmp

cnmigo skriver:

jeg syntes haner høj!!

Min datter er lige fyldt 4 år og har netop været ved lægen idag til 4års undersøgelse og blev målt til 108 - vil dog nærmere sige 109.

Ifølge det der måleskema de fører oplysningerne ind i så ligger hun 2 streger over gennemsnittet.

Din dreng må jo så ligge meeeeeeeeeget over??

Min datter vejer 17,2 kg - det er lige på gennemsnittet.

Ork jamen så er hun jo også en STOR pige Synes bare han virker så voldsom når man ser de 2 drenge ved siden af hinanden.. og har jo ikke andet at sammenligne med

Anmeld

4. august 2011

grinbidderen

min søn blir 3 år her d.30 september og han måler 102 cm uden sko når vi måler ham og han vejer 18 kg.. han er os stor af sin alder og bruger 104-110 i tøj og 28 i sko

Anmeld

4. august 2011

cnmigo

1012lmp skriver:

Ork jamen så er hun jo også en STOR pige Synes bare han virker så voldsom når man ser de 2 drenge ved siden af hinanden.. og har jo ikke andet at sammenligne med

Hun er en lang pige, min datter ja - det er meget tydeligt at se når hun er sammen med de andre børn i børnehaven. F.eks. hendes bedste veninde som er 6mdr. ældre end hende, men alligevel et par centimeter lavere.

Men hun er jo ikke FOR lang - desuden har hun altid ligget dér på måleskemaet; 2 streger over gennemsnit.

Jeg selv er 173 cm og farmand er 168, så der er jo ingen af os som egentlig skulle hive gennemsnittet op.

Men når din dreng "kun" er 3 år og allerede over 110, sååå syntes jeg ikke min datter er specielt høj

Anmeld

4. august 2011

Kamulla

Noah var 104cm til hans 3års 1. Marts, og vejer 16kg.. Noah ligger i den høje ende af kurven.. han er jo højere nu, kunne være jeg skulle tjekke imorgen.. er helt nysgerrig.. men ja sikke en fart din søn har søde

Anmeld

4. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Lucas bliver fire til november, og han er 104 :')

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

grinbidderen skriver:

min søn blir 3 år her d.30 september og han måler 102 cm uden sko når vi måler ham og han vejer 18 kg.. han er os stor af sin alder og bruger 104-110 i tøj og 28 i sko

Jamen det er jo lidt som Tobias faktisk.. han var 103 da han fyldte 3... og nu fylder han jo 4 her 26 sept. og er jo som sagt 113 bruger 116-122 i tøj og 30 i sko... Haha nu må han gerne slappe lidt af med det voksen der.. haha

Anmeld

5. august 2011

maria87

1012lmp skriver:

Ja vi var i Legoland i går og der fik jeg målt Tobias for at se hvad han måtte prøve og ikke måtte prøve...

Og drengen er 113cm...  Jeg synes det virkede heeeelt vildt..!

Sebastian er jo 6½ og blev også målt og han var 119.

Er det Tobias der bare er kæmpe eller Sebastian der er lille?

De vejer det samme 20kg.

min søn på 4½ er 107 cm.. så din 3-årige er lidt stor...  men det er da kun dejligt.. 

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

cnmigo skriver:

Hun er en lang pige, min datter ja - det er meget tydeligt at se når hun er sammen med de andre børn i børnehaven. F.eks. hendes bedste veninde som er 6mdr. ældre end hende, men alligevel et par centimeter lavere.

Men hun er jo ikke FOR lang - desuden har hun altid ligget dér på måleskemaet; 2 streger over gennemsnit.

Jeg selv er 173 cm og farmand er 168, så der er jo ingen af os som egentlig skulle hive gennemsnittet op.

Men når din dreng "kun" er 3 år og allerede over 110, sååå syntes jeg ikke min datter er specielt høj

Ej men han fylder jo 4 her om små 2 mdr... men ja han er sq en stor unge... og jeg er jo også kun 160 dog er deres far omk 185... meeen det er vel normal mandestørrelse det er jo ikke overdrevet.. og bare sjovt den ene er lille og den anden stor.. men Tobias har også altid været stor af sin alder men synes det er voldsomst nu.. Når de er små synes jeg ikke man ser det så meget...

Anmeld

5. august 2011

1012lmp

maria87 skriver:

min søn på 4½ er 107 cm.. så din 3-årige er lidt stor...  men det er da kun dejligt.. 

Ja ja ingen tvivl om det.. meeen synes bare det ville være synd hvis han skulle blive kæmpe høj.. haha..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.