nu 8 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor irriterende. Synes du skal kontakte din læge så du kan få taget en blodprøve hvis du ellers normalt har en stabil cyklus.

Hvis du næsten lige er stoppet på p-piller (læs inde for 1 år) kan der godt gå koks i cyklus et par gange. Det gjorde der hos mig ca. 4 mdr. efter p pille stop.

jeg stoppede på p-pillerne i marts i år.. bliver da meget snart sindsyg!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mariajny skriver:

jeg stoppede på p-pillerne i marts i år.. bliver da meget snart sindsyg!!!!!

Det kan jeg godt forstå. Jeg havde en enkelt cyklus på ca samme tid der var 42 dage. Det var pænt surt.

Håber du er gravid, men blot en af de få som ikke kan slå ud på de alm test før langt senere. 

Anmeld

6. august 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg havde en enkelt cyklus på ca samme tid der var 42 dage. Det var pænt surt.

Håber du er gravid, men blot en af de få som ikke kan slå ud på de alm test før langt senere. 

ja det håber jeg også..  ellers må mens da bare gerne vise sig har kun brugt test far dagli´brugsen. kan det være de test, der ikke kan vise en positiv test?

Anmeld

6. august 2011

babymus77

Mange siger at clearblue digital er gode!! Prøv dem;-) krydser;-)

Anmeld

6. august 2011

rogerrasch

Mariajny skriver:

ja det håber jeg også..  ellers må mens da bare gerne vise sig har kun brugt test far dagli´brugsen. kan det være de test, der ikke kan vise en positiv test?

tror jeg ikke, det er valmad tests der kan drille og det er dem man får fra netto

Anmeld

6. august 2011

Kærligt par

Jeg gik en enkelt gang 11 dage over tid før jeg blev gravid. Og da vi endelig blev gravide gik jeg 14 dage inden jeg afleverede en urinprøve hos lægen, og lod dem teste mig istedet for at bruge penge på de test. Nogle piger dammer garvid hormonet hcg som er det hormon testen reagere på.

Mit forslag er (det virkede for mig), tag et bind på (hvis ikke du har det. På denne måde kan du lægge undskyldningen væk om at gå konstant på toilettet for at tjekke om det er det der er kommet), læn dig tilbage, forsøg at slappe af, lav aftaler med din mand/kæreste eller veninde og lav noget du kan blive lidt mere optaget af. Hvis du er gravid skal du nok snarest finde ud af det.

Håber på det bedste.. *S*

Anmeld

6. august 2011

Kærligt par

Kærligt par skriver:

Jeg gik en enkelt gang 11 dage over tid før jeg blev gravid. Og da vi endelig blev gravide gik jeg 14 dage inden jeg afleverede en urinprøve hos lægen, og lod dem teste mig istedet for at bruge penge på de test. Nogle piger dammer garvid hormonet hcg som er det hormon testen reagere på.

Mit forslag er (det virkede for mig), tag et bind på (hvis ikke du har det. På denne måde kan du lægge undskyldningen væk om at gå konstant på toilettet for at tjekke om det er det der er kommet), læn dig tilbage, forsøg at slappe af, lav aftaler med din mand/kæreste eller veninde og lav noget du kan blive lidt mere optaget af. Hvis du er gravid skal du nok snarest finde ud af det.

Håber på det bedste.. *S*

* rettelse til mit lidt hurtige svar.

Nogle piger er langtid om at danne hcg graviditets hormonet, og der  kan derfor gå længere tid før testen giver et postivt resultat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.