nu 8 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Mariajny

Som overskriften lyder er jeg nu 8 dage over tid. Har ingen tegn på mens skal komme, testede for 3 dage siden negativ. Kunne mens ikke bare komme eller to streger. Det er så frustrerende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mariajny skriver:

Som overskriften lyder er jeg nu 8 dage over tid. Har ingen tegn på mens skal komme, testede for 3 dage siden negativ. Kunne mens ikke bare komme eller to streger. Det er så frustrerende.

Synes du skal prøve at teste igen.  

Anmeld

4. august 2011

mamiolvi

Mariajny skriver:

Plejer din cyklus at være regl mæssig? Prøv evt at købe en anden slags vest ...

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

Ja min cyklus plejer at være 34 dage. Kan det godt passe jeg stadig ikke kan teste positiv?

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

Ja min cyklus plejer at være 34 dage. Kan det godt passe jeg stadig ikke kan teste positiv?

Anmeld

4. august 2011

Mariajny skriver:

Der sker ind imellem at man ikke kan teste positivt før senere hen. Det er ikke helt ualmindeligt. 

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der sker ind imellem at man ikke kan teste positivt før senere hen. Det er ikke helt ualmindeligt. 

Håber det er sådan det er så

Anmeld

4. august 2011

Mariajny skriver:

Håber det er sådan det er så

Håber jeg også! Har du testet igen? 

Anmeld

6. august 2011

Mariajny

NU er jeg 10 dage over tid. har her til formiddag testet negativ. (godt nok ikke med morgen urin, havde drukket en masse kaffe) har stadig ingen tegn på at mens sal komme.. hvorfor ikke bare de to streger eller også mens, så vi kan hoppe på vognen igen. min kæreste tror ikke længere på de test.

Anmeld

6. august 2011

Mariajny skriver:

NU er jeg 10 dage over tid. har her til formiddag testet negativ. (godt nok ikke med morgen urin, havde drukket en masse kaffe) har stadig ingen tegn på at mens sal komme.. hvorfor ikke bare de to streger eller også mens, så vi kan hoppe på vognen igen. min kæreste tror ikke længere på de test.

Ih hvor irriterende. Synes du skal kontakte din læge så du kan få taget en blodprøve hvis du ellers normalt har en stabil cyklus.

Hvis du næsten lige er stoppet på p-piller (læs inde for 1 år) kan der godt gå koks i cyklus et par gange. Det gjorde der hos mig ca. 4 mdr. efter p pille stop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.