Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej piger.Så er min mens dukket op i dagSå jeg kan ringe efter kl 15 til tlf. svaren Tænkte at hvis jeg ringer lige omkring kl 15, så må jeg da være den første på listen? tror i ikke? Vil i ikke krydse fingre for at vi ikke bliver afvist igen denne gangKram
Hej piger.Så er min mens dukket op i dagSå jeg kan ringe efter kl 15 til tlf. svaren Tænkte at hvis jeg ringer lige omkring kl 15, så må jeg da være den første på listen? tror i ikke? Vil i ikke krydse fingre for at vi ikke bliver afvist igen denne gangKram
Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!! Weeeeeee, så er der snart ægfest i dine stokke!!!
Lene
ønskebarn74 skriver: Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!! Weeeeeee, så er der snart ægfest i dine stokke!!! Lene
Frøken J. skriver: Krydser
Krydser
Kruse90 skriver: ja hehe det er derDet er vidst en kort ICSI behandling denne gang og ikke det lange
ja hehe det er derDet er vidst en kort ICSI behandling denne gang og ikke det lange
Kan kun anbefales... vi fik 11 ud og efter Icsi og dyrkning var 8 perfekte... Fik lagt 2 op og har 6 i fryseren... Husk at droppe raffineret sukker og få masser af ekstra protein... Det øger ægkvaliteten... ( jeg gjorde det med protein shake 3 gange dagligt udover alm. mad)
ønskebarn74 skriver: Kan kun anbefales... vi fik 11 ud og efter Icsi og dyrkning var 8 perfekte... Fik lagt 2 op og har 6 i fryseren... Husk at droppe raffineret sukker og få masser af ekstra protein... Det øger ægkvaliteten... ( jeg gjorde det med protein shake 3 gange dagligt udover alm. mad)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128