endomtriose og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

sweet

Ardijana skriver:

den er svær at forklar , men gå ind på endo.dk der står det hele om sygdommen. 

okay  var lige nysgerrig, har nemlig selv problemer med graviditerne jeg har haft så de er ved at finde ud af hvad der er i vejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Ardijana

sweet skriver:

okay  var lige nysgerrig, har nemlig selv problemer med graviditerne jeg har haft så de er ved at finde ud af hvad der er i vejen...

okay, det er helt iorden, kan godt forstå at du er nysgerrig   jeg har nemlig ikke helt opfattet denne sygdom endnu,  det tager tid, før man er inde på det hele og så skal man accepter det, 

Anmeld

9. august 2011

sweet

Ardijana skriver:

okay, det er helt iorden, kan godt forstå at du er nysgerrig   jeg har nemlig ikke helt opfattet denne sygdom endnu,  det tager tid, før man er inde på det hele og så skal man accepter det, 

kender det godt... her i januar fik jeg konstateret morbus crohn som er en kronisk betændelse i min tyndtarm og de har endnu ikke fundet den rette behandling for mig endnu og jeg har heller ikke selv lært den at kende med smerter og sådan hvad der er okay at have.. og som du selv siger så skal man jo også lære at leve med det man nu har og hvad konsekvenser det har i hverdagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.