endomtriose og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Ardijana

Hejsa

mig og min forlovede prøver på at få et lille *spir*

Men har mistet op til flere gange  

Så fik jeg en kikkeret undersøgelse, der viste at jeg har endomtriose  

ville bare hører om andre herinde, har den sammen sygdom, og vil gerne hører jeres historie om endomtriose og graviditet'?:')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

AnneH

Da vi havde været igennem vores sidste forsøg med icsi, fik jeg at vide at de også mente at jeg havde endomtriose. Det opdagede de også ved en kikkert undersøgelse.

Jeg har været igennem to icsi forsøg, pga mandens sæd og ikke pga endomtriose, som desværre mislykkes. Nu er jeg snart i 18. uge.

Mener ikke at endomtriose påvirker jeres mulighed for at blive gravid, men ved det ikke med sikkerhed. Det snakkede de i hvert fald ikke om på klinikken da vi var afsted.

Håber at det lykkes for jer.

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

Ardijana skriver:

Hejsa

ville bare hører om andre herinde, har den sammen sygdom, og vil gerne hører jeres historie om endomtriose og graviditet'?:')

Jeg har endo.. Men ved ikke med graviditet... 

Du kan blive medlem af endo foreningen hvor de kan give dig svar på en masse spørgsmål.. Jeg har været på skejby sygehus til infor møde om fertilitet og graviditet.. Det kan afhænge meget fa endoens omfang og om man har cyster.. 

Anmeld

3. august 2011

Christina-k

Jeg har endo. Jeg har en søn fra maj 09 som er lavet uden nogen former for hjælp Så det kan lade sig gøre. Desværre har denne gang ikke så nemt ved det, da vi har prøvet i 2 år nu og er derfor startet i behandling.

Jeg kan mærke på min krop når jeg ikke passer godt på den. Spiser jeg usundt og for meget sukker får jeg mange smerter og mens bliver kraftigere end normalt. Jeg synes det er vigtigt at få snakket med en der ved noget om endo så du kan få nogle redskaber der hjælper DIG...

for at der snart er en spire på vej til jer

Anmeld

3. august 2011

Dot D

Jeg har det også. Men har fået to dejlige børn.

Er blevet opereret 4 gange, den sidste gang var et halvt år efter første fødsel, og siden har jeg ikke døjet så meget.. De sagde godt nok, at det er kronisk, så jeg måtte ikke blive ked af det, hvis det kom tilbage. Det er heldigvis ikke brudt ud endnu, dog mærker jeg lidt til det ind imellem omkring min mens...

Jeg håber for dig, at dit sidder, så du ikke får problemer med at blive gravid. Mit sad hovedsaligt mellem livmodderhalsen og endetarmen, så det var "et godt sted" i forhold til graviditet...

Anmeld

3. august 2011

Ardijana

AnneH skriver:

Da vi havde været igennem vores sidste forsøg med icsi, fik jeg at vide at de også mente at jeg havde endomtriose. Det opdagede de også ved en kikkert undersøgelse.

Jeg har været igennem to icsi forsøg, pga mandens sæd og ikke pga endomtriose, som desværre mislykkes. Nu er jeg snart i 18. uge.

Mener ikke at endomtriose påvirker jeres mulighed for at blive gravid, men ved det ikke med sikkerhed. Det snakkede de i hvert fald ikke om på klinikken da vi var afsted.

Håber at det lykkes for jer.

Okay, Jamen jeg fik nemlig af vide på syghuset, at det kan være sygdommen, men nu er jeg henvist til aalborg syghus, så kryders finger for de kan fortælle os og hjælpe os 

Anmeld

3. august 2011

Ardijana

Dot D skriver:

Jeg har det også. Men har fået to dejlige børn.

Er blevet opereret 4 gange, den sidste gang var et halvt år efter første fødsel, og siden har jeg ikke døjet så meget.. De sagde godt nok, at det er kronisk, så jeg måtte ikke blive ked af det, hvis det kom tilbage. Det er heldigvis ikke brudt ud endnu, dog mærker jeg lidt til det ind imellem omkring min mens...

Jeg håber for dig, at dit sidder, så du ikke får problemer med at blive gravid. Mit sad hovedsaligt mellem livmodderhalsen og endetarmen, så det var "et godt sted" i forhold til graviditet...

der jeg blev operetet, der var det ved min ene æggelede de brændet det endomtriose væk , men det kan jo kom igen self fordi det er kronisk, og jeg kan også mærke mine smerter er ved at dukke op,   jeg prøver på at se positiv på det, men rigtigt svært, når man ønsker sig en lille *spir*  

Anmeld

3. august 2011

sweet

Ardijana skriver:

Hejsa

hvad er det for en sygdom??

Anmeld

3. august 2011

Ardijana

Christina-k skriver:

Jeg har endo. Jeg har en søn fra maj 09 som er lavet uden nogen former for hjælp Så det kan lade sig gøre. Desværre har denne gang ikke så nemt ved det, da vi har prøvet i 2 år nu og er derfor startet i behandling.

Jeg kan mærke på min krop når jeg ikke passer godt på den. Spiser jeg usundt og for meget sukker får jeg mange smerter og mens bliver kraftigere end normalt. Jeg synes det er vigtigt at få snakket med en der ved noget om endo så du kan få nogle redskaber der hjælper DIG...

for at der snart er en spire på vej til jer

det er hårdt når man har prøvet i 2 år, det er det sammen med os, men nu er jeg henvist til aalborg syghus hvor de skal kunne fortælle os og hjælpe os med det. fordi det er svært, at blive ved med at prøve og mistet på gang efter gang  

Anmeld

3. august 2011

Ardijana

sweet skriver:

hvad er det for en sygdom??

den er svær at forklar , men gå ind på endo.dk der står det hele om sygdommen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.