Lige et gladt indlæg herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

ønskebørn74

pussekat skriver:

her få mens i dag og må ikke start op i fryste æg da læge ikke her se på billlde i nu  

Øv søde!!! KÆMPE KRAMMER!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

baby84

Åh hvor er det dejligt at høre at det bliver bedre for hver dag der går..nu skal det også bare gå i den rigtige retning mod bebs  for dig..hvilket jeg er sikker på det gør. Kan bare mærke at det bliver baby-boom-efterår her i BIB-gruppen.. og det er virkelig din tur.

Krydser for dig søde

Jeg venter også mens efter at være blevet sendt på sommerferie, med beskeden "kom tilbage når din cyklus igen er stabil" så håber den kommer snart. Er virkelig ved at være klar på en ny omgang fryseæg, Har i to dage haft lidt gl. blod, men ingen frisk blødning så er lidt forvirret og frustreret over at den skide krop ikke kan bestemme sig

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Åh hvor er det dejligt at høre at det bliver bedre for hver dag der går..nu skal det også bare gå i den rigtige retning mod bebs  for dig..hvilket jeg er sikker på det gør. Kan bare mærke at det bliver baby-boom-efterår her i BIB-gruppen.. og det er virkelig din tur.

Krydser for dig søde

Jeg venter også mens efter at være blevet sendt på sommerferie, med beskeden "kom tilbage når din cyklus igen er stabil" så håber den kommer snart. Er virkelig ved at være klar på en ny omgang fryseæg, Har i to dage haft lidt gl. blod, men ingen frisk blødning så er lidt forvirret og frustreret over at den skide krop ikke kan bestemme sig

Kan man kun bruge fryseæg i normal cyklus???

Anmeld

3. august 2011

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Kan man kun bruge fryseæg i normal cyklus???

hejsa

ja her hos os når vi få lov start vi på piller på 2 dag af mens og ca 15 dag skal æg op vis der er nok til op

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa

ja her hos os når vi få lov start vi på piller på 2 dag af mens og ca 15 dag skal æg op vis der er nok til op

Jeg har ingen cyklus, danner ingen slimhinde ret tit.. Hvad så??

Anmeld

3. august 2011

nielsen80

Hvor er det bare et dejligt indlæg fra dig - du er simpelthen bare så stærk, det er helt vildt. Bøjer mig i støvet for din styrke i forbindelse med PB.

Jeg har lige et spørgsmål - jeg kan se, at du i et andet indlæg har anbefalet, at man skal undgå raffineret sukker og spise meget protein for at forbedre ægkvaliteten. Nu fik jeg jo ikke de bedste æg ud sidste gang, og skal til at i gang med vores næste forsøg - starter nedregulering næste uge. Ville derfor høre, om det er et generelt råd, eller om det udelukkende er et råd til piger med PCO? Og om du evt. hvis du har andre råd, gider at sende dem. Vil nemlig gør ALT for at næste forsøg skal gå bedre end det sidste.

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Hvor dejligt at I er kommet ovenpå igen, og klar til et nyt forsøg

Jeg vil alt hvad jeg kan for at det lykkes denne gang

Mht. til fryseæg, så prøvede de sidste gang at ville lægge dem op i  min naturlige cyklus, men ægløsningen "snød" dem, og kom tidligere end forventet

Måneden efter styrede de det hele med hormoner

Anmeld

4. august 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Hvor dejligt at I er kommet ovenpå igen, og klar til et nyt forsøg

Jeg vil alt hvad jeg kan for at det lykkes denne gang

Mht. til fryseæg, så prøvede de sidste gang at ville lægge dem op i  min naturlige cyklus, men ægløsningen "snød" dem, og kom tidligere end forventet

Måneden efter styrede de det hele med hormoner

Tak for svaret!!! Hvordan styrer de det med hormoner???

Anmeld

4. august 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Tak for svaret!!! Hvordan styrer de det med hormoner???

Jeg skulle ringe som sædvanligt, da mens startede, og så fik jeg nogle piller der gjorde at de havde kontrol med slimhinden og ægget, og da det var tid, fik jeg nogle piller til at starte ÆL, (eller også skulle jeg bare stoppe med de andre, kan ikke helt huske det) men det gik i hvert fald nemt, er så meget bedre end "alm" behandling

Anmeld

4. august 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Jeg skulle ringe som sædvanligt, da mens startede, og så fik jeg nogle piller der gjorde at de havde kontrol med slimhinden og ægget, og da det var tid, fik jeg nogle piller til at starte ÆL, (eller også skulle jeg bare stoppe med de andre, kan ikke helt huske det) men det gik i hvert fald nemt, er så meget bedre end "alm" behandling

Hmmm, tror ikke de kan det ved mig... Jeg laver ikke æg uden hormoner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.