Lige et gladt indlæg herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. august 2011

ønskebørn74

Jeg er idag halvejs i mine provera dage.. Og ser nu frem til at det snart er alvor og at vi er igang igen!!! Humøret bliver dag for dag bedre og fra imorgen er jeg raskmeldt igen... Jeg har øget motionene og håber det hjælper at jeg er mere fit under dette forsøg.. Nu er det vores tur BASTA!!!!...

Hvordan går det med jer andre i gruppen, hvor langt er i nået og husker i at nyde sommeren???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Putomanen

Hep hep hep... Hvor er det dejligt, at du er så glad! Det er skønt at læse, at du er kommet ovenpå igen, og så i så stor stil  Motionen hjælper helt sikkert på det, det påvirker i hvertfald mit humør meget...

Her venter vi bare på at tilmelde os behandling, som sædvanlig

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg er idag halvejs i mine provera dage.. Og ser nu frem til at det snart er alvor og at vi er igang igen!!! Humøret bliver dag for dag bedre og fra imorgen er jeg raskmeldt igen... Jeg har øget motionene og håber det hjælper at jeg er mere fit under dette forsøg.. Nu er det vores tur BASTA!!!!...

Hvordan går det med jer andre i gruppen, hvor langt er i nået og husker i at nyde sommeren???

Hvor er det dejligt at høre, at du har fundet glæden igen Jeg håber virkelig, at det er denne gang resultatet er en sød lille bebs i armene hos jer

Her går det fint Vi venter på, at det bliver torsdag, så vi kan starte med menopur

Lisbeth

Anmeld

2. august 2011

AnneH

Skønt indlæg at læse fra dig

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

Hvor er det skønt at læse.

Vi hepppppppppppppppper søde Lene.

Anmeld

2. august 2011

CamillaSoefelt

ønskebarn74 skriver:

Dejligt indlæg fra dig..

alt hvad jeg kan for at der kommer en lille bebs denne gang

Anmeld

2. august 2011

Kruse90

Hvor er det dejligt at høre søde Lene.

Jeg har lige fået min mens idag (læs brunligt udflåd)
Så håber på det bliver frisk i morgen så jeg kan ringe og melde os til

Jeg kan ringe mellem kl 15.00 og 08.00

jeg så meget for at vi ikke bliver afvist igen.

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Hep hep hep... Hvor er det dejligt, at du er så glad! Det er skønt at læse, at du er kommet ovenpå igen, og så i så stor stil  Motionen hjælper helt sikkert på det, det påvirker i hvertfald mit humør meget...

Her venter vi bare på at tilmelde os behandling, som sædvanlig

for at i snart kommer igang!!!!

Anmeld

3. august 2011

pussekat

her få mens i dag og må ikke start op i fryste æg da læge ikke her se på billlde i nu  

Anmeld

3. august 2011

Chalala85

Hep Hep Hep  alt for det er jeres tur nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.