Hvor finder jeg en madras i mål ca. 100x45-50????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

MajseMaja

KittyGirl skriver:

ja det er lidt mystisk.... tænkte også bare lige jeg ville vise dig billedet.. så du kunne se at det kunne lade sig gøre med den slags sengerand...

Kan du evt lægge billede op hvordan den sidder i tremmesengen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ryberg

MajseMaja skriver:

Du har heller ikke tremmesengen helt nede vel?

men kan godt se hvad du mener....

min den første sengerand jeg købte til sengen for alt for kort.. jeg måtte sy et forlænger stykke på... så jeg har været nødsaget til at købe en todelt sengerand for at få det til at passe nogenlunde - ligner stadig pis..

Nu ved jeg så.. at sebras ikke passer... medmindre man kan leve med det der? det er jo fint nok - hellere for stort end for småt siger man jo...

Jeg ville nok bare smide madrassen i og ligge den ovenpå..

Anmeld

2. august 2011

MajseMaja

De indvendige mål på sengen er 112x56 og de udvendige mål er 120X60, ikke super genialt.. Jeg må vidst se om jeg kan bestille en madras efter special mål (forhåbentligt ikke for dyrt!)

Anmeld

2. august 2011

MajseMaja

KittyGirl skriver:

Du har heller ikke tremmesengen helt nede vel?

men kan godt se hvad du mener....

min den første sengerand jeg købte til sengen for alt for kort.. jeg måtte sy et forlænger stykke på... så jeg har været nødsaget til at købe en todelt sengerand for at få det til at passe nogenlunde - ligner stadig pis..

Nu ved jeg så.. at sebras ikke passer... medmindre man kan leve med det der? det er jo fint nok - hellere for stort end for småt siger man jo...

Jeg ville nok bare smide madrassen i og ligge den ovenpå..

Nej, men havde forestillet mig han skulle ligge højt imens han er helt lille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.