What to do...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Ingen tvivl, jeg ville beholde den...

Havde jeg tabt 1000kr henvendte jeg mig heller ikke til politiet for at høre om den var blevet indlev.

Men fandt jeg 1000kr til en familiefest ja så havde jeg henvendt mig til gæsterne og spurgt om der var nogle der havde tabt 1000kr...

Så nyd du pengene...

Majbritt

samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2008

Stumpen

Behold dem!!! Ellers må du gerne få mit konto nummer og sætte dem ind på, den sulter ;O)
Godt nytår dit heldige asen, hvem du så end er ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

31. december 2008

MorCamilla

malou skriver:

fedt!!! gad jeg godt finde... smiler. behold dem og køb noget lækkert til dig selv

knus malou

Lige mine ord...

Anmeld

31. december 2008

Nadi

Jeg ville nok beholde dem selv, hvis ikke jeg umidlbart kunne se nogle omkring der ser ud til at have tabt dem.
Jeg tror ærligtalt ikke der er mange i dagens DK der aflevere penge de finder til politiet. Jeg fandt selv 100kr i november og dem brugte jeg da på mig selv
Så behold dem og tænk at lykkens gudinde tilsmiler dig

-Nadia

Anmeld

31. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hold da op, er jeg det eneste ærlige menneske herinde...

Ja, jeg ville aflevere dem, selvom jeg da godt kan se at chancen for at pengene kom tilbage til ejermanden igen er meget lille.

Men tror ikke jeg kunne bruge dem på mig selv, vel vidende at det var en andens penge. Hvis jeg for eksempel havde købt mig noget lækkert tøj tror jeg jeg ville få dårlig samvittighed hver gang jeg havde det på.

Men måske det bare er mig der er mærkelig......

Rikke.

Anmeld

31. december 2008

MeretePedersen

Jeg er fuldstændig enig med dig Rikke
Ville også aflevere dem med det samme.
Selvom chancen måske er lille for at ejermanden får sine penge igen, så har du i det mindste gjort dit for at det kunne ske. Hvis du derimod bare beholder dem, kan den stakkels ejermand lige så godt vinke farvel til sine penge først som sidst.
Synes bestemt ikke du er mærkelig Rikke denne verden har brug for flere ærlige mennesker

Anmeld

31. december 2008

Plysbjørnen

tja jeg ved ikke hvad jeg ville gøre...

Men en ting ved jeg at det er pisse surt at tabe sin pung, blot for at få den igen dagen efter ribbet for penge. men hvad det er jo somregel selvforskyldt når man taber penge og punge...

Anmeld

31. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
MeretePedersen skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig Rikke
Ville også aflevere dem med det samme.
Selvom chancen måske er lille for at ejermanden får sine penge igen, så har du i det mindste gjort dit for at det kunne ske. Hvis du derimod bare beholder dem, kan den stakkels ejermand lige så godt vinke farvel til sine penge først som sidst.
Synes bestemt ikke du er mærkelig Rikke denne verden har brug for flere ærlige mennesker

Hi hi, så var jeg alligevel ikke den eneste ærlige herinde... dejligt

Tak for din opbakning, Merete

Rikke

Anmeld

1. januar 2009

Lise

Ja, jeg ville da klart beholde tussen Uden skrubler.. Var det til gengæld en pung ville den naturligvis blive afleveret ASAP. Har selv mistet min pung et par gange, og det er bare så surt pga alle de kort man render rundt med...,men pengene er jo trods alt bare penge - dem må man passe på hvis man har sådan nogle..

Anmeld

1. januar 2009

Balderson

Behold du de 1000 kr.. Dem kan jeg sagtens unde dig

Jeg synes ikke at man er uærlig, fordi man ikke afleverer 1000 kr.

Herre gud, det var jo en helt andet snak, hvis det var en pung med kort, penge og oplysninger om ejermand... Så havde jeg afleveret den til politiet med det samme..

Men for dit vedkommende, så finder politiet aldrig ejermanden til de penge og det betyder så, at skattefar får dem... Og de får sgu rigeligt, er vi nok mange der synes...

Det gør ikke dig til et dårligt menneske, at du beholder dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.