Min lille skat kan ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Caroline86

morethanperfect skriver:

Ja det har sikkert 100 % ret altså ! 

Ja, det blir godt for os alle 3 også .. Også godt for mig at komme i gang igen ... Glæææder mig  

hvornår starter du igen?

Vi havde jo sat gooood tid af til indkøring og det viste sig at være godt da Laura blev smittet med mæslinger da hun startede dernede Så det kostede jo en del sygedage men heldigvis havde jeg stadig barsel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

morethanperfect

Caroline86 skriver:

hvornår starter du igen?

Vi havde jo sat gooood tid af til indkøring og det viste sig at være godt da Laura blev smittet med mæslinger da hun startede dernede Så det kostede jo en del sygedage men heldigvis havde jeg stadig barsel....

Jeg er pt. sygemeldt på KH. Men starter på udd. til Feb. først

Ja , lille stakkel!!! 

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

morethanperfect skriver:

Jeg er pt. sygemeldt på KH. Men starter på udd. til Feb. først

Ja , lille stakkel!!! 

ork, så har du gooood tid til indkøring Så tag det i et tempo der passer Jer begge! Det er ikke kun ham der skal være klar, det er også dig

Det er en god årstid at starte for der er ikke så mange infektioner nu, men han vil stadig blive udsat for lidt forskelligt så han er mere klar til vinteren!

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Caroline86 skriver:

ork, så har du gooood tid til indkøring Så tag det i et tempo der passer Jer begge! Det er ikke kun ham der skal være klar, det er også dig

Det er en god årstid at starte for der er ikke så mange infektioner nu, men han vil stadig blive udsat for lidt forskelligt så han er mere klar til vinteren!

Tak .. Ja .... I will <3

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

... Stå helt selv i en alder af 8 mdr.. Holda op .. Vi blev overrasket da han slap bordet og stod helt selv i temmelig lang tid i dag .. 

Det er så sket 3 gange i dag .. 

Vores lille dreng er blevet stor , alt for hurtig !! 

Han skal starte i dagpleje den 1.9 og ved bare slet ikke hvordan jeg skal klare den uden ham hver dag i så mange timer .. 

Ville bare lige fortælle det til jer piger herinde  

KH. en meget stolt mor .. <3

Hvor er han dygtig... 

Anmeld

1. august 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

... Stå helt selv i en alder af 8 mdr.. Holda op .. Vi blev overrasket da han slap bordet og stod helt selv i temmelig lang tid i dag .. 

Han skal starte i dagpleje den 1.9 og ved bare slet ikke hvordan jeg skal klare den uden ham hver dag i så mange timer .. 

OGSÅ MIN, OGSÅ MIN !!!  

Hun har gjort det et par gange efterhånden :b men igår gjorde hun det rigtig og stod ret længe jeg synes tværtimod det er sørgeligt, jeg elsker at se hvor meget der sker hele tiden !!!

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Hvor er han dygtig... 

Taaak 

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

OGSÅ MIN, OGSÅ MIN !!!  

Hun har gjort det et par gange efterhånden :b men igår gjorde hun det rigtig og stod ret længe jeg synes tværtimod det er sørgeligt, jeg elsker at se hvor meget der sker hele tiden !!!

Orr hvor dejligt ...

Ved ikke helt hvad jeg skal syns .. 

Anmeld

5. august 2011

fif

morethanperfect skriver:

Han er bare lyyn hurtig ham oscar der!!!!

Anmeld

5. august 2011

morethanperfect

fif skriver:

Han er bare lyyn hurtig ham oscar der!!!!

Ja lidt for hurtig syns jeg .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.