Min lille skat kan ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

bøgelund

morethanperfect skriver:

Åhh Men tiden går bare så hurtigt Syns lige jeg har født altså

ja, det er sku med at nyde hvert sekund.. de vokser i raketfart de små rollinger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

morethanperfect

bøgelund skriver:

ja, det er sku med at nyde hvert sekund.. de vokser i raketfart de små rollinger.. 

Det sindsygt 

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Hvor er han bare sej!! Så langt er Isabella ikke med - endnu 

Uh, ja jeg frygter også den 1/9 her 

Yaay .. Syns også det ret tideligt .. Sp sagde de fleste børn først lærte og kravle når de er 10 mdr.. Hmm .. Han gjorde det da han var 6 mdr.. 

Den 1.9 er ikke en god dato

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Yaay .. Syns også det ret tideligt .. Sp sagde de fleste børn først lærte og kravle når de er 10 mdr.. Hmm .. Han gjorde det da han var 6 mdr.. 

Den 1.9 er ikke en god dato

Haha nej, i år er det ikke en god dato for os  Eller... Jeg vil ikke ikke ikke have hun starter i vuggestue den dag, men så kan jeg da blive forkælet af kæresten på min fødselsdag om aftenen 

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Haha nej, i år er det ikke en god dato for os  Eller... Jeg vil ikke ikke ikke have hun starter i vuggestue den dag, men så kan jeg da blive forkælet af kæresten på min fødselsdag om aftenen 

Hehehe Det skal nok gå tror du ik De er jo stadig vores børn

Ihh hvor dejligt 

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Hehehe Det skal nok gå tror du ik De er jo stadig vores børn

Ihh hvor dejligt 

Ork jo, det skal skam nok gå - vi skal nok bare vænne os til tanken 

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

hvor er han sej

Lyder til at han er ligeså hurtig som Laura

Hun tog sine første selvstændige skridt 5 dage efter hun blev 9 mdr... slet ikke godt for hun havde jo ikke hovedet med sig Men så blev hun jo syg og glemte alt om motorik

Hun har fart på igen nu! Hun er 17 mdr. og løber og spillre fodbold med børnehavedrengene

Skønne unger! Det er hårdt når de starter, men når først du ser hvor meget han får ud af det, så skal det nok blive bedre...

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Caroline86 skriver:

hvor er han sej

Lyder til at han er ligeså hurtig som Laura

Hun tog sine første selvstændige skridt 5 dage efter hun blev 9 mdr... slet ikke godt for hun havde jo ikke hovedet med sig Men så blev hun jo syg og glemte alt om motorik

Hun har fart på igen nu! Hun er 17 mdr. og løber og spillre fodbold med børnehavedrengene

Skønne unger! Det er hårdt når de starter, men når først du ser hvor meget han får ud af det, så skal det nok blive bedre...

Woow hvor vildt  

Jaa, dejligt hun har fået den tilbage igen

Løber rundt og spiller fodbold ? Åhh, jeg kan slet ikke se tiden foran mig  Kan slet ikke følge med altså . ! 

Ja det blir nok også dejligt for ham at komme ud osv. men ihh, syns det er lidt hårdt

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

morethanperfect skriver:

Woow hvor vildt  

Jaa, dejligt hun har fået den tilbage igen

Løber rundt og spiller fodbold ? Åhh, jeg kan slet ikke se tiden foran mig  Kan slet ikke følge med altså . ! 

Ja det blir nok også dejligt for ham at komme ud osv. men ihh, syns det er lidt hårdt

det er BENhårdt! Jeg tudbrølede hver gang hun skulle afleveres og Laura vinkede glad farvel og vendte ryggen til

Men det BLIVER bedre... og særligt fordi tiden med dem bliver så meget mere speciel (gjorde den i hvert fald for os) fordi man pludselig skal nå at overøse dem med kærlighed på de timer man så har med dem i forhold til at det var spredt ud over hele dagen tidligere hæhæhæ... ej! Pjat...

Så snart du vender dig til det begynder du at se fordelene for Jer begge og sætte pris på at han kommer afsted! Selvom du meget hurtigt vil finde ud af hvor frygteligt forkert de gør alting og hvor meget bedre du er for ham en god bekræftelse og det er deres kys og kram når man henter dem også

Anmeld

1. august 2011

morethanperfect

Caroline86 skriver:

det er BENhårdt! Jeg tudbrølede hver gang hun skulle afleveres og Laura vinkede glad farvel og vendte ryggen til

Men det BLIVER bedre... og særligt fordi tiden med dem bliver så meget mere speciel (gjorde den i hvert fald for os) fordi man pludselig skal nå at overøse dem med kærlighed på de timer man så har med dem i forhold til at det var spredt ud over hele dagen tidligere hæhæhæ... ej! Pjat...

Så snart du vender dig til det begynder du at se fordelene for Jer begge og sætte pris på at han kommer afsted! Selvom du meget hurtigt vil finde ud af hvor frygteligt forkert de gør alting og hvor meget bedre du er for ham en god bekræftelse og det er deres kys og kram når man henter dem også

Ja det har sikkert 100 % ret altså ! 

Ja, det blir godt for os alle 3 også .. Også godt for mig at komme i gang igen ... Glæææder mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.