stjerneskud10 skriver:
Hvor mange penge brugte i på udstyr til jeres første barn?? og hvilken barnevogn har i og hvorfor valgte i netop denne??
Jeg venter barn nr. 4 og havde foræret/solgt alt baby-udstyr og måtte derfor starte helt forfra....
Jeg har brugt 1000 kr. på en Emmaljunga barnevogn brugt af 1 barn (norm. pris ca. 7000), 180 kr. på et brugt puslebord + 500 kr. på knopper og maling, 250 på hvid hylde m. hyldestang og knager, 200 kr. på brugt tremmebabyseng, Nye helsemadrasser til lift og tremmeseng 700,-, lift brugt 50,-, Voksilign. pose til klapvogn brugt 40,- kr, Uldkørepose brugt 300,-, 1000 kr. på stof til puder, dynebetræk, tæppe og sækkepude. 1300 kr. for samlet: Vugge, madras til vugge, gåstol, 1 sæk tøj, skråstol og legetæppe med aktivitesbold. 799,- kr. for 5 liter super god maling fra Flügger til væggene, en hel IKEA pose fyldt med rangler på loppemarked for 200 kr. (så nyt ud), 450 kr. for en lille brugt 2 pers. sofa, 450 for en gyngestol, ca. 500 kr. for brugt tøj på Loppemarkeder og i Røde Kors butik, hvor man tit kan finde noget helt nyt. Småshoppet nyt tøj for ca. 1500 kr. Har handlet på DBA, Gul&gratis og Gladgård i Lynge, samt veninder, bekendte m.fl. I alt 7.919,- kr. Nu har jeg fuld garderobe til barnet er 1 år undt. sko.
Håber du kan finde lidt inspiration.
Baby'este hilsner Helle
Anmeld