Penge på 1. barn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Minmio

Vi brugte omkring 20 000 kr. Men Barnevognen er ikke med i de 20000, den fik vi i gave af mine forældre.

Vi har en basson barnevogn og jeg er såååå glad for den, jeg valgte den fordi at den ikke er så stor, da jeg er lille spinkel pige ser den ikke klodset ud til mig Vi bruger den nu til vores andet barn og den fejler slet ingenting, der hverken rust på den eller noget andet og ser faktisk ligeså pæn ud som den dag vi købte den Men pusletasken til den er til gengæld ved at falde fra hinanden, heeh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

modesty

Frøken J. skriver:

Fair nok, det lød bare ikke sådan ud fra den måde du formulerede det, men det er nok mig der læste det skævt så

Jeg har det med at formulere mig lidt firkantet til tider, vil visse nok mene ;-)

Anmeld

2. august 2011

annec

Vi har brugt 27.000 nu, og vi er helt færdige udover at vi mangler at købe en lampe

Men vi har købt en Emmaljunga big star supreme på letvægtstel. Vi købte denne, da det er dejligt at have en der ikke er tung og klogset, også da vi skal have den op af nogle få trapper. Men ellers syntes vi også bare at det var den flottest, og havde hørt så meget godt om den

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Jeg har det med at formulere mig lidt firkantet til tider, vil visse nok mene ;-)

Det skal der også være plads til

Anmeld

2. august 2011

MaybeBaby

stjerneskud10 skriver:

Hvor mange penge brugte i på udstyr til jeres første barn?? og hvilken barnevogn har i og hvorfor valgte i netop denne??

Vi ender nok på 16.000 barnevognen blev en basson grande fordi vi bor lidt ude på landet, så har brug for store luftdæk til grusveje, sandede steder og hundeskoven. Den har også justerbart styr, da manden er noget højere end jeg, og så er hele kassen understøtter, så vi ikke ender med en barnevogn, der hænger

Anmeld

2. august 2011

Shibby

Det er sgu ikke dyrer end man gør det til.. 

Under 4000 kr.

Seng 

badekar med hale fad

barnevogn

10 bodystocks

10 langærmede (tykkelse alt efter årstid)

10 t shirtis (igen-efter årstid)

10 par strømpebukser

10 alm strømper

5 par bukser

Hvis man venter en datter så ville det være 2 par bukser,2 kjoler,1 nederdel-selvfølgelig i baby str

2 huer

1 pakke sutter

6 sutteflasker

1 flaskerenser

1 dyne

1 sengerend  

Det meste kan findes i babysam til billige penge

Anmeld

2. august 2011

MaybeBaby

P.s så fandt vi ud af bagefter, at barnevogn inkl. pusletask og lift var på tilbud til 3500

Anmeld

2. august 2011

170811

stjerneskud10 skriver:

Hvor mange penge brugte i på udstyr til jeres første barn?? og hvilken barnevogn har i og hvorfor valgte i netop denne??

Tror vi har brugt. MAX 5000 kroner. Hvis det overhoved kan gøre det. Og det udstyr vi har nu er:

vugge med madras - tremmeseng med madras og sengerend - legetæppe - barnevogn + tilbehør- kombivogn - 3 dyner - voksipose - autostol - vippestol - sengesæt - babyhåndklæder - tæpper - MEGET TØJ - pusle/pleje/bad ting - massere af legetøj - kravlegård med madras og rand - Tror det var det meste?? Stor familie som har givet en masse Barnevognen kostede 2500 på udsalg og kan ikke huske hvad mærke den er. Som puslebord har vi valgt at bruge to skuffereoler som vi har sat med ryggen til hinanden. Også har vi ikke købt særlig meget af vores udstyr i babysam for de ved bestemt godt hvad de skal tage for det. Også har vi også købt en masse brugt Man kan bare ikke se det er brugt overhoved

Anmeld

2. august 2011

modesty

Frøken J. skriver:

Det skal der også være plads til

MEN så kan jeg vel ligeså godt bidrage lidt til tråden, hæhæ ;-)

Vi har brugt:

Tøj str. 50-68: Cirka 4.000 kr. Sikkert alt for meget, men jeg gik lidt amok på Trendsales og diverse loppemarkeder. Nu har vi så også alt det tøj vi har brug for i de størrelser. I den her pris er også inkluderet dynebetræk.

Tremmeseng, autostol, puslepude og dyne har vi fået aflagt af venner. Ellers havde jeg købt tremmeseng i IKEA og autostol på dba.

Leandervugge brugt: 500 kr.

Voksipose brugt: 400 kr.

Kombivogn regner vi med at købe en Urban Jungle på dba for cirka 4.000 kr.

BRIO væghængt puslebord bliver vi nok nødt til at købe nyt, da vi skal have den nye, smallere model for at få plads på badeværelset. 1400 kr.

Altanbarnevogn brugt: 500 kr.

Flexibad: 500 kr. (nyt)

Aktivitetstæppe plus -stativ brugt: 200 kr. (syer selv nyt betræk til tæppet)

11.500 kr.

Og så ryger der sikkert et par tusind oveni for diverse småting som man altid lige glemmer at regne med :-)

Anmeld

2. august 2011

mika.F

Vi kommer til at have brugt ca 5000,- når vognen er betalt.. Vognen er en trille Vicki kombivogn, forelskede mig i designet, prisen(2600,-) og så det at vi ikke skal ud og købe klapvogn når den tid kommer, vi skal bare løfte liften ud og rejse sædet op... Og så følger der matchene pusletaske med, så slipper jeg for at beslutte mig for hvilken jeg skal købe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.