Måske skal vi gå over til mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

Miss Tina

Hej!
Har selv en lille trold der er MEGET glad for mad, han begyndte på gørd før 4 mdr. Tog til sidst 7x250ml og det er jo lige lidt for meget.
Jeg startede med pulver-grød, mener at det var risgrød med frugter, det faldt i god jord her.
Hvis det var mig, så ville jeg starte med lidt ad gangen og se om det har nogen virkning. Måske et par gange om dagen.
Men du skal gøre hvad du føler dig tryg ved.

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Mormilla

Annikaa skriver:

kay.. tusin tusin tak.. der var meget jeg kunen bruge...

Fant lige et nummer på nogen Sp.. prøver lige og se omde har åbent... for vil helst lige snakke med sådan en om det er nu er rigtigt det jeg gør...

Synes bare de sidste par dage han har været umulig, og sulten hele tiden. har drukket helt vildt meget, men er stadigvæk utilfreds og er begyndtat vågne om natten... så tror det er tid til det.. men ja, er så usikker...

Men i hvertfald tusin tak.

Jeg startede med at gi min dreng grød da han var 4 mån. Os fordi han var sulten hele tiden... Jeg ga ham det en gang om dagen...

Men jeg kender godt det med at være usikker, det har jeg os med at blive en gang imellem. Men som sagt du skal gøre det som du mener, at dit barn har brug for!!!

Jeg har prøvet at lave grød selv. Det var ikke lige mig, os fordi min søn spiste ikke på de samme tidspunkter så det var svært at ha noget klar, når han vågnede. Så jeg var mere til den færdige grød!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.