Bare så sødt det min søn sagde til morgen han er kun 19 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Sphynxlover

Henriette1976 skriver:

Han lærte i onsdags af sige åååå ja mand.Her til morgen hørte jeg ham ind i hans seng på værelse da jeg vågne op morrrr morrrr så stille lidt ååå ja mand ser mor og det sagde han så igen så gik jeg gik jeg ind til ham s¨sagde han hej mor så sagde han sagde lidt efter ååå ja mand se der mor,min datter har en mega bamse i brun som han så peje på hihihi mors lille basse mand. sundhedplejsken sagde den 28 /7 da hun var her til 1½ års tjek af han skulle slet ikke kunne sige 3 ord eller mere der gik ca 10.15 min så hørte hun ham selv sige ååå ja mand og lidt efter ååå ja mand se.*GGGG* Han veje 14 kg og er ca 88 cm.Som hun sagde han ligge fint og over gemsnitte.+++ Han er en dejlig dreng men også lige hvem er du og gernert piller finger forand sig eller bag rygge og kigge meget på hende da hun kom men lidt efter lidt så kunne han godt snakke til hende osv.Det syntes hun var mega godt han ikke bare spring ud i af sig hej op til hende osv.dSkønt og dejligt med alt det Ros*SS*.

Henriette

haha hvor sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

AnjaM skriver:

hvor lyder han dejlig..
Skønt med ros..
På billedet ser det ud som om han ingen sele har på - kan det passe for mig..? Ellers ser han da godt nok bare sød ud..

Selv jeg køre ikke uden selen på og børne hved vi køre ingen steder før alle har den på.Så let er det.Jeg er efter manden af og til for syntes selv han skal have den på alle skal.

Jeg sætter mig ind i bilen når alle ungerne er sat fast så tager jeg selv min på.indgang bare over til vores genbrug som ligge 300 m herfra køre jeg/vi uden sele på.

Så let er det.

Min mor var her en weekend og min stor søn sagde mormor sele på nej sagde min mor så sagde jeg jo mor ellers køre vi ingen steder.passe hende viste ikke helt.. øvbøv for hende.

Henriette

Anmeld

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

Sophie26 skriver:

haha hvor sødt

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Henriette1976 skriver:

nej han har ikke den på vi var på ud af bilen og ind i vores hus.Så den var taget af hihi men maden stoppe mig lige og tog billede.

Dejlig basse og sikke megen dejlig ros at få fra SP. Det er dejligt at han trives

.. Dog må jeg indskyde at det ikke ser ud som om bilen holder stille, men er i fart - hvis du ser ud af vinduet ved siden af ham, så er det sløret ala som i bevægelse  

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

Hvor søde. Nicklas er lige begynd at sige altså når der er nogle ting som ikke gør som han vil.

og forleden da stod han ude i sandkassen og byggede sandkager og så gik den i stykker, hvor han så kigger op på mig og siger "ej mor altså" som om det var min skyld den gik i stykke, de kommer med nogle rigtig gode sætninger nogle gange de kære små

Anmeld

1. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Henriette1976 skriver:

nej han har ikke den på vi var på ud af bilen og ind i vores hus.Så den var taget af hihi men maden stoppe mig lige og tog billede.

aha, okay..
Sad bare og lurede på, om det var en eller anden fancy stol, hvor selen måske sad nede på hoften..
Men det er nu et sødt billede..

Anmeld

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Dejlig basse og sikke megen dejlig ros at få fra SP. Det er dejligt at han trives

.. Dog må jeg indskyde at det ikke ser ud som om bilen holder stille, men er i fart - hvis du ser ud af vinduet ved siden af ham, så er det sløret ala som i bevægelse  

Sandt det er slør hans tlf er en dum en til billede.Men den holde stille.

Anmeld

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

AnjaM skriver:

aha, okay..
Sad bare og lurede på, om det var en eller anden fancy stol, hvor selen måske sad nede på hoften..
Men det er nu et sødt billede..

ja den kan selen jo godt man kan jo bare lade være med af tag armen igellem den så er det en hofte sele.Men tro ikke man må køre sådan jeg hved det ikke.*SS*

Anmeld

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor søde. Nicklas er lige begynd at sige altså når der er nogle ting som ikke gør som han vil.

og forleden da stod han ude i sandkassen og byggede sandkager og så gik den i stykker, hvor han så kigger op på mig og siger "ej mor altså" som om det var min skyld den gik i stykke, de kommer med nogle rigtig gode sætninger nogle gange de kære små

ja de kan sige mange sjov ting med et hihi

Anmeld

1. august 2011

H+S Skjolgborg.

Henriette1976 skriver:

Ja ikke...

Her er han fra i fredags af.

*SS*

Sådan ser billede ud på steen tlf  når man køre...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.