Henriette1976 skriver:
Han lærte i onsdags af sige åååå ja mand.Her til morgen hørte jeg ham ind i hans seng på værelse da jeg vågne op morrrr morrrr så stille lidt ååå ja mand ser mor og det sagde han så igen så gik jeg gik jeg ind til ham s¨sagde han hej mor så sagde han sagde lidt efter ååå ja mand se der mor,min datter har en mega bamse i brun som han så peje på hihihi mors lille basse mand. sundhedplejsken sagde den 28 /7 da hun var her til 1½ års tjek af han skulle slet ikke kunne sige 3 ord eller mere der gik ca 10.15 min så hørte hun ham selv sige ååå ja mand og lidt efter ååå ja mand se.*GGGG* Han veje 14 kg og er ca 88 cm.Som hun sagde han ligge fint og over gemsnitte.+++ Han er en dejlig dreng men også lige hvem er du og gernert piller finger forand sig eller bag rygge og kigge meget på hende da hun kom men lidt efter lidt så kunne han godt snakke til hende osv.Det syntes hun var mega godt han ikke bare spring ud i af sig hej op til hende osv.dSkønt og dejligt med alt det Ros*SS*.
Henriette
Nårh hvor er han bare sød 
Der er bare ikke noget bedre end ros, og især når det kommer fra en sundhedsplejerske! Og den tid børnene går igennem lige nu er bare helt helt fantastisk 
Jeg har selv en dreng på 20 mdr. og den sidste måned der har han bare lært så meget! Han siger også de dejligste ting! Han tager tit en legoklods på til øret og siger " Hej hej, hallooooo mormor, har du godt mormor?" hihi jeg smelter bare. Og igår aftes da han blev lagt i seng lå han og sagde "Ejjjjj Dino, toooo treeeee WIIIIIIIII!!!" (Han har lige lært at tælle til 3)

Tillykke med din store dygtige dreng! 

Anmeld