Kysse med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym

hvis du har barn med din eks, syntes jeg i skulle give det  en chance hvis i begge har lyst....og da i kysser må det vel være tegn på at i begge ikke er tilfredse med jeres nuværende partnere...ellers ville i nok ikke have blevet fristet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Se dog at få afsluttet det forhold du er i.. Det er så fejt at være sin partner utro og jeg væmmes ved det..

Hvordan ville du have det hvis det var ham der kyssede med sin eks ?

Det er også imod alt hvad jeg står for og var virkelig ikke det jeg vill...

Kommer heller ikke til at ske igen på den måde

Anmeld

31. juli 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Pis, F..k og l..t

Idag da jeg så min eks skete der noget..Vi pjattede og slås for sjov og da han skulle gå endte det med at vi fik givet hinanden et kys

Jeg har længe savnet det vi havde sammen og savner ham selv om det er nogle år siden vi var kærester..

Hvad skal jeg tænke og gøre? er bare så forvirret lige nu og ved ikke om det er bedst bare at prøve at glemme det? (svært når man faktis nød det) om jeg skal tænke om det virkelig er fordi jeg ønsker at være sammen med ham igen? (sådan har jeg haft det nogle måneder)

Det er bare rigtig irreterende at havde det sådan nu

Har du en kæreste i forvejen? Har han? Ellers kan jeg ikke se at det gjorde så meget?

Anmeld

31. juli 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

hvis du har barn med din eks, syntes jeg i skulle give det  en chance hvis i begge har lyst....og da i kysser må det vel være tegn på at i begge ikke er tilfredse med jeres nuværende partnere...ellers ville i nok ikke have blevet fristet...

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har barn sammen og jeg føler stadig noget for ham.. Det er blevet meget mere her på det seneste

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Har du en kæreste i forvejen? Har han? Ellers kan jeg ikke se at det gjorde så meget?

Vi har begge en partner

Anmeld

31. juli 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Vi har begge en partner

Så er det vidst ikke så godt  

Må jeg spørge? Hvorfor pjatter du med din eks?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Så er det vidst ikke så godt  

Må jeg spørge? Hvorfor pjatter du med din eks?

nej det er det ikke :-(  Vi pjattede fordi i har det rigtig godt sammen og kan godt finde på at fjolle lidt nogle gange.. Normalt meget uskyldigt :-) sådan endte det bare ikke idag

Anmeld

31. juli 2011

Isabeau

Anonym skriver:

nej det er det ikke :-(  Vi pjattede fordi i har det rigtig godt sammen og kan godt finde på at fjolle lidt nogle gange.. Normalt meget uskyldigt :-) sådan endte det bare ikke idag

Okay, men afhængig af hvad du vil og hvordan du har det med din nuværende partner, syns jeg bare, du skal lade det være et kys, og ikke mere

Pøj pøj med det

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Okay, men afhængig af hvad du vil og hvordan du har det med din nuværende partner, syns jeg bare, du skal lade det være et kys, og ikke mere

Pøj pøj med det

Er rigtig træt af det jeg er i lige nu og har de sidste mange uger overvejet at hoppe fra... Men tør næsten heller ikke er bange for familiens tanker og meninger om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.