Kysse med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Pis, F..k og l..t

Idag da jeg så min eks skete der noget..Vi pjattede og slås for sjov og da han skulle gå endte det med at vi fik givet hinanden et kys

Jeg har længe savnet det vi havde sammen og savner ham selv om det er nogle år siden vi var kærester..

Hvad skal jeg tænke og gøre? er bare så forvirret lige nu og ved ikke om det er bedst bare at prøve at glemme det? (svært når man faktis nød det) om jeg skal tænke om det virkelig er fordi jeg ønsker at være sammen med ham igen? (sådan har jeg haft det nogle måneder)

Det er bare rigtig irreterende at havde det sådan nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

.....

Hvad du skal tænke er du ikke selv herre over.

Om du skal være sammen med ham igen, er der heller ikke nogen der kan svare på, for dig

Men husk på hvorfor i gik fra hinanden? og hvis det ikke er nogen STOR eller alvorlig grund til at i gik fra hinandne, skulle du måske prøve lykken med ham igen

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Mut skriver:

Om du skal være sammen med ham igen, er der heller ikke nogen der kan svare på, for dig

Men husk på hvorfor i gik fra hinanden? og hvis det ikke er nogen STOR eller alvorlig grund til at i gik fra hinandne, skulle du måske prøve lykken med ham igen

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Mut skriver:

Du skrev lige svaret mange tak

Anmeld

31. juli 2011

.....

B&J skriver:

Du skrev lige svaret mange tak

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Tak :-)

Det var ikke noget stort vi gik fra hinanden over.. Vi vær unge, havde lige fået barn og skulle  flytte for os selv.. så det hele blev bare lidt for meget

Anmeld

31. juli 2011

.....

Anonym skriver:

Tak :-)

Det var ikke noget stort vi gik fra hinanden over.. Vi vær unge, havde lige fået barn og skulle  flytte for os selv.. så det hele blev bare lidt for meget

Så kan det være at muligheden for at være sammen igen, er kommet ..
Man hører jo ofte om folk som flytter fra hinanden/går fra hinanden for at være sig selv lidt eller en helt anden grund..nogen gange er det bare skæbnen at man finder sammen igen (Måske for altid )

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Så kan det være at muligheden for at være sammen igen, er kommet ..
Man hører jo ofte om folk som flytter fra hinanden/går fra hinanden for at være sig selv lidt eller en helt anden grund..nogen gange er det bare skæbnen at man finder sammen igen (Måske for altid )

Det eneste er at lige nu er vi begge i forhold men vi har haft det oppe og vende uden at fortælle vores partnere om det

Men med et forhold jeg er rigtig træt af lige nu gør det ikke sagen bedre

Anmeld

31. juli 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Det eneste er at lige nu er vi begge i forhold men vi har haft det oppe og vende uden at fortælle vores partnere om det

Se dog at få afsluttet det forhold du er i.. Det er så fejt at være sin partner utro og jeg væmmes ved det..

Hvordan ville du have det hvis det var ham der kyssede med sin eks ?

Anmeld

31. juli 2011

.....

Anonym skriver:

Så skal du tænke på om et "nyt" forhold med din eks er det værd, at forlade din nuværende kæreste for..noget du kun selv kan finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.