Overtro og barnevogne, havde i jeres stående?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

lassemor07 skriver:

Vi købte den omkring uge 30 mener jeg kan ikke rigtig huske det .:-)den stod hos mine forældre indtil efter jeg have født :-)

Så du er overtroisk? angående det med barnevognen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvordan er det nu med den overtro med barnevogne - og tror i på den? Hvor længe før i fødte købte i jeres barnevogn, og stod den hjemme ved jer selv? 

Jeg tror ikke en skid på det. Hvorfor skulle der være en universel orden der gjorde, at ens baby kom til skade, fordi man har en barnevogn? Hehe At nogen så har oplevet, at deres baby desværre gik bort inden de fik h*n med hjem, har jo intet med vogn at gøre whatsoever.

Anyway, vi har lige lagt depositum på barnevogn i fredags, og henter den ikke før jeg har født. Men det er udelukkende fordi, at garantien først starter fra barnevognen forlader butikken, hvorfor det virker lidt dumt at have den hjemme 2 måneder før, hvor den bare samler støv og bruger af garantiet. Så hellere at garantiperioden starter fra man rent faktisk skal bruge vognen

Anmeld

31. juli 2011

lassemor07

Nej det er jeg nu ikke men det var bare nemmer fordi at barnevognen blev købt igennem en af mine forældres venner som har en baby butik og de bor i sammen by :-)nu står den igen hjemme gør dem men det er mere pga plads mangel efter jeg gik fra lasses far :-)

Anmeld

31. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Hvordan er det nu med den overtro med barnevogne - og tror i på den? Hvor længe før i fødte købte i jeres barnevogn, og stod den hjemme ved jer selv? 

Købte vores, eller bestilte den, da vi have været til 20 ugers scanning. Den står i forretningen, indtil jeg har født.

Får den ikke hjem før. Fik den heller ikke hjem da jeg ventede min første.

Dog stod den der, da vi fik nummer 2. Men nu her hvor vi har købt ny til nummer 3, kommer den ikke hjem, før end baby er her

Er forfærdeligt overtroisk

*Camilla 31+4

Anmeld

31. juli 2011

Ciss

Vi købte ca en måned før termin og tog den med hjem....

Jeg tror ikke på den slags overtro.

Anmeld

31. juli 2011

rogerrasch

min kommer ikke til at stå hjemme, da jeg tror på det, da min kusine fødte et død født brn da hun have barnevognen hjemme

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Jeg ville ALDRIG have en barnevogn til at stå hjemme og ved ikke om det er overtro men sådan er reglen for mig bare.. hehe

men tror vi købte den omk halvvejs i graviditeten men butikkerne har dem jo gerne stående indtil også er det bare tradition at farmand henter den efter fødslen osv

Anmeld

31. juli 2011

Frk.S

rogerrasch skriver:

min kommer ikke til at stå hjemme, da jeg tror på det, da min kusine fødte et død født brn da hun have barnevognen hjemme

Men TROR du så helt seriøst, at din kusine ville have født et levende barn hvis hun ikke havde haft vognen hjemme? Tror du på at det er det der har gjort udslaget??

Anmeld

31. juli 2011

HeidiØ

Vi har bare vores stående i kælderen, det har den gjort siden maj!  .. vi har ikke "gjort noget ved den", og er slet ikke overtrisk i den retning.. er lige nede og lure på den engang imellem

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Vi fik barnevognen hjem 6 uger før jeg fødte - dog samlede vi den først da vi var hjemme fra sygehuset  Og nej, jeg tror ikke på overtroen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.