Overtro og barnevogne, havde i jeres stående?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvordan er det nu med den overtro med barnevogne - og tror i på den? Hvor længe før i fødte købte i jeres barnevogn, og stod den hjemme ved jer selv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvordan er det nu med den overtro med barnevogne - og tror i på den? Hvor længe før i fødte købte i jeres barnevogn, og stod den hjemme ved jer selv? 

vi bestile vognen i forbindelse med et tilbud noget tid før, og var vi glade for da jeg fødte allerede i uge 35. men vi fik kun liften hjem, og pusletasken, og ikke selve barnevognen, den blev først hentet nogle dage efter vi var kommet hjem

Anmeld

31. juli 2011

Frk.S

Vi købte vores i god tid, da der var lang leveringstid på.

Vi har fået den hjem, og jeg har termin om 3 uger. Jeg synes det var rarest at have den hjemme, så vi ikke skulle ud og hente den når hun kommer til verden - og jeg er ikke overtroisk.

Som jeg også har læst et andet sted: hvad så med barn nummer 2? Der er der jo mange der genbruger vognen fra det 1. barn, og så står den jo hjemme.

Anmeld

31. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg tror ikke på det overtro. Vi hentede barnevognen hjem midt i januar hvor min søn er født den 30 marts

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej tror ikke på det... Vi boede på 2. sal. og ventede med at få vognen hjem til vi var flyttet i rækkehus... 

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Frk.S skriver:

Vi har fået den hjem, og jeg har termin om 3 uger. Jeg synes det var rarest at have den hjemme, så vi ikke skulle ud og hente den når hun kommer til verden - og jeg er ikke overtroisk.

Som jeg også har læst et andet sted: hvad så med barn nummer 2? Der er der jo mange der genbruger vognen fra det 1. barn, og så står den jo hjemme.

Den tanke skænkede jeg også lige... Dem der er tror på det, har vel vognen til at stå et andet sted så? 

Anmeld

31. juli 2011

lassemor07

Vi købte den omkring uge 30 mener jeg kan ikke rigtig huske det .:-)den stod hos mine forældre indtil efter jeg have født :-)

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

vi bestile vognen i forbindelse med et tilbud noget tid før, og var vi glade for da jeg fødte allerede i uge 35. men vi fik kun liften hjem, og pusletasken, og ikke selve barnevognen, den blev først hentet nogle dage efter vi var kommet hjem

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er rigtigt nok! ved heller ikke om jeg er overtroisk angående det.. jeg ahr ikke rigtig forstået hvad overtroen går ud på :s

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Dut-ugle skriver:

Jeg tror ikke på det overtro. Vi hentede barnevognen hjem midt i januar hvor min søn er født den 30 marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.