Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: hm okay.... men hvad med damen der var med... hende ved du jo hvem er...
hm okay.... men hvad med damen der var med... hende ved du jo hvem er...
nej eller jo jeg synes det var søsteren til hende naboen..
hun er ved hende meget ofte og de ligner hinanden. så mon ikke det er søsteren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: nej eller jo jeg synes det var søsteren til hende naboen.. hun er ved hende meget ofte og de ligner hinanden. så mon ikke det er søsteren
under alle omstendigheder syntes jeg du skal prøve at ringe til dem og høre om du kan gøre noget...
og så må du jo bare sige det som det er...
men det er bare min mening... syntes du skal gøre hvad du selv føler er bedst..
Maja88 skriver: jamen de nåede at cykle væk.. de er nok hvad.. midt/sidst i 20erne...
jamen de nåede at cykle væk.. de er nok hvad.. midt/sidst i 20erne...
WHAT?!!! troede du snakkede om nogle unger på en 10 år?
jøsses man ville nok gå hen og snakke med dem, hvad fanden sker der i deres hoveder
Hold da kæft, jeg var også blevet rasende. Det kan man da ikke.
Jeg synes bestemt ikke du bare skal lade det flyve - få snakket med dem, for det er bare IKKE ok!!!!
Ej, jeg bliver helt gal på dine vegne!
OMFG hvor barnligt... kunne forstå hvis det var børn men voksne mennesker??? Ja jeg ville gå til naboen når hun kommer hjem..
Jeg havde ringet til politiet .. kald mig bare sippet.. Og hvis jeg kunne så havde jeg anmeldt dem for chikane (staves)?
Kan godt forstå hvis du er helt hysterisk gal !!
jeg undrer mig meget over hvorfor i al verden man flytter rundt på en andens barnevogn især når der ligger et barn og sover i det... hvad sjovt er der ved det
Jeg synes du skal melde det til politiet!!!! Det er sgu en grov "spøg"
Nurh var tændt af
Mathilde skriver: Jeg synes du skal melde det til politiet!!!! Det er sgu en grov "spøg"
Jep, jeg synes også at det er det helt rigtige at gøre..!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128