Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EJ! Jeg er så gal på dine vegne hvad FANDEN blider de sig ind. Når din nabo kommer hjem vil jeg, hvis jeg var dig, fortælle hvad der er sket så du kan få sagt den søster et par borgerlige ord. Det er simpelthen for sygt, det gør man bare ikke... også med et sovende barn i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: jamen er ikke sådan en p plads.. det er mere en fælles indkørsel.. hvor man ikke kommer hurtigt ind i... men var da også klart min frygt.. tænk hvis jeg ikke havde set det... Havde ligesom fuldt tiltro til hun stod hvor jeg havde sat hende.
jamen er ikke sådan en p plads.. det er mere en fælles indkørsel.. hvor man ikke kommer hurtigt ind i...
men var da også klart min frygt.. tænk hvis jeg ikke havde set det...
Havde ligesom fuldt tiltro til hun stod hvor jeg havde sat hende.
nå okay....
men ja føj altså.... det er altså for galt...
Maja88 skriver: ja men bliver det ikke bare påstand mod påstand
ja men bliver det ikke bare påstand mod påstand
Det er jo en alvorlig sag, så det må de sgu tage seriøst !
Nogle folk er sgu underlige i hovederne... ryster på hovedet...
ja de er jo syge i hovederne!!!
aya-zia skriver: jeg tænkte det samme... tænk hvis en kom lidt for hurtig hen af p-pladsen og så remte barnevognen... pyyyyyha det er slet ik til at holde ud og tænke på
jeg tænkte det samme... tænk hvis en kom lidt for hurtig hen af p-pladsen og så remte barnevognen... pyyyyyha det er slet ik til at holde ud og tænke på
Ja, det kunne jo ihverstefald ske.. men det er også princippet i det.. man flytter ikke en barnevogn, og da slet ikke når der er et barn i den. Jeg havde ikke tøvet et sekund med at ringe til politiet.. Hvorfor skulle man dog også opdigte sådan en historie ??
Dk_lady skriver: Ja, det kunne jo ihverstefald ske.. men det er også princippet i det.. man flytter ikke en barnevogn, og da slet ikke når der er et barn i den. Jeg havde ikke tøvet et sekund med at ringe til politiet.. Hvorfor skulle man dog også opdigte sådan en historie ??
netop... tror altså også politiet ville lytte...
det er simpelhen for alvorligt efter min mening...
aya-zia skriver: netop... tror altså også politiet ville lytte... det er simpelhen for alvorligt efter min mening...
jo men aner jo ikke hvem han er.. andet end jeg har set ham komme i hendes lejlighed et par gange..
Dk_lady skriver: Nej, det er da for galt !! Jeg tænker om det ikke burde være en sag at nævne for politiet ?
Nej, det er da for galt !! Jeg tænker om det ikke burde være en sag at nævne for politiet ?
Det tænkte jeg også på.
Maja88 skriver: jo men aner jo ikke hvem han er.. andet end jeg har set ham komme i hendes lejlighed et par gange..
hm okay.... men hvad med damen der var med... hende ved du jo hvem er...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128