Anonym skriver:
... Og jeg bliver vanvittig!
Ja, som i nok har opdaget, er det sommer. Og jeg er gravid i 3. trimester, hvorfor det er total ulideligt når der er varmt og lummert. Men min kæreste, han styrer slaget!
Jeg vil gerne sove med åbne vinduer i soveværelset. Altså bare på klem. Det må jeg ikke, for det synes han er en dårlig idé er flere årsager:
1) Han synes det er koldt
2) Han er bange for der kommer insekter ind
Jeg er ved at blive forbandet vanvittig, for jeg bliver hamrende aggressiv i den varme! I nar har jeg sovet splitterragende nøgen uden dyne eller tæppe og har stadig været ved at gå til!
Jeg bliver så frustreret, for hvis han synes det bliver for køligt kan han da bare tage en ekstra dyne på. jeg kan ligesom ikke tage mere hud af, eller sådan noget! Og dyr? Jesus christ. Lyset er SLUKKET om natten, de bliver ikke tiltrukket af et vindue på klem. Og skulle der komme en flue eller myg ind, så fuck da det! Man kan ikke gå hele sit liv uden af og til at opleve et lille myggestik.
Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet ALLE argumenter! Og forklaret ham hvor hårdt det er, at være så gravid og have det så varmt. Men det kan han ikke sætte sig ind i. Han vil ikke have åbne vinduer, og sådan bliver det bare, og derfor sover vi i en sauna.
Jeg har tilmed forsøgt at forklare ham, at sundhedsstyrelsen anbefaler man sover i et godt ventileret og let køligt lokale for at få den sundeste nattesøvn, men det går ham over hovedte. Han synes det er for køligt, så no can do!
Og så er det også bare jeg tænker.. Der er trods alt en 15 graders penge udenfor om natten, og det er jo ikke en gang koldt, hvis man er UDE i det!
Hvad skal jeg gøre, når alle rationeller argumenter ikke virker? Jeg er ved at gå til! Jeg kan være heldig at få lov at bruge blæseren, men den må ikke pege PÅ sengen, for så siger han, at han bliver syg. Så den kan stå og blæse ud i rummet uden at ramme os, hvilket INGEN forskel gør.
Han er normalt sød og hensynsfuld, men lige her er han godt nok ikke meget forstående!!
Mit svar havde været, vi åbner vinduet el. jeg smutter.. Du må lære at sætte dit barn først og det har ikke godt af at jeg er oppe i det røde feldt hele tiden og at jeg ikke sover.. Find natpyen frem el. smut pomfrit....