Han styrer temperaturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

... Og jeg bliver vanvittig!

Ja, som i nok har opdaget, er det sommer. Og jeg er gravid i 3. trimester, hvorfor det er total ulideligt når der er varmt og lummert. Men min kæreste, han styrer slaget!

Jeg vil gerne sove med åbne vinduer i soveværelset. Altså bare på klem. Det må jeg ikke, for det synes han er en dårlig idé er flere årsager:

1) Han synes det er koldt
2) Han er bange for der kommer insekter ind

Jeg er ved at blive forbandet vanvittig, for jeg bliver hamrende aggressiv i den varme! I nar har jeg sovet splitterragende nøgen uden dyne eller tæppe og har stadig været ved at gå til!

Jeg bliver så frustreret, for hvis han synes det bliver for køligt kan han da bare tage en ekstra dyne på. jeg kan ligesom ikke tage mere hud af, eller sådan noget! Og dyr? Jesus christ. Lyset er SLUKKET om natten, de bliver ikke tiltrukket af et vindue på klem. Og skulle der komme en flue eller myg ind, så fuck da det! Man kan ikke gå hele sit liv uden af og til at opleve et lille myggestik.

Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet ALLE argumenter! Og forklaret ham hvor hårdt det er, at være så gravid og have det så varmt. Men det kan han ikke sætte sig ind i. Han vil ikke have åbne vinduer, og sådan bliver det bare, og derfor sover vi i en sauna.

Jeg har tilmed forsøgt at forklare ham, at sundhedsstyrelsen anbefaler man sover i et godt ventileret og let køligt lokale for at få den sundeste nattesøvn, men det går ham over hovedte. Han synes det er for køligt, så no can do!

Og så er det også bare jeg tænker.. Der er trods alt en 15 graders penge udenfor om natten, og det er jo ikke en gang koldt, hvis man er UDE i det!

Hvad skal jeg gøre, når alle rationeller argumenter ikke virker? Jeg er ved at gå til! Jeg kan være heldig at få lov at bruge blæseren, men den må ikke pege PÅ sengen, for så siger han, at han bliver syg. Så den kan stå og blæse ud i rummet uden at ramme os, hvilket INGEN forskel gør.

Han er normalt sød og hensynsfuld, men lige her er han godt nok ikke meget forstående!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

B&J

ja her er varmt her sover vi med åben vinduer men hvis man syntes der bliver koldt kan han så ikke tage et tæppe på?

og kryp jamen få jer et insekt net over sengen så er tingene løst og du kan have vinduet åbnet

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Eeej hvor irriterende, jeg var gode nok blevet godt gal hvis det var mig.... Sig til ham at han kan rykke ind på sofaen hvis han vil have det varmt for du skal sku have din nattesøvn!!

Ej hvor er det altså dårlig stil af ham....... Fy da.....

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

Den gravide må komme først, så bed ham sove på sofaen og så kan du åbne vinduer i soveværelset  Måske bare den udmelding kan få ham til fornuft?

Anmeld

31. juli 2011

pussekat

... Og jeg bliver vanvittig!

Ja, som i nok har opdaget, er det sommer. Og jeg er gravid i 3. trimester, hvorfor det er total ulideligt når der er varmt og lummert. Men min kæreste, han styrer slaget!

Jeg vil gerne sove med åbne vinduer i soveværelset. Altså bare på klem. Det må jeg ikke, for det synes han er en dårlig idé er flere årsager:

1) Han synes det er koldt
2) Han er bange for der kommer insekter ind

Jeg er ved at blive forbandet vanvittig, for jeg bliver hamrende aggressiv i den varme! I nar har jeg sovet splitterragende nøgen uden dyne eller tæppe og har stadig været ved at gå til!

Jeg bliver så frustreret, for hvis han synes det bliver for køligt kan han da bare tage en ekstra dyne på. jeg kan ligesom ikke tage mere hud af, eller sådan noget! Og dyr? Jesus christ. Lyset er SLUKKET om natten, de bliver ikke tiltrukket af et vindue på klem. Og skulle der komme en flue eller myg ind, så fuck da det! Man kan ikke gå hele sit liv uden af og til at opleve et lille myggestik.

Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet ALLE argumenter! Og forklaret ham hvor hårdt det er, at være så gravid og have det så varmt. Men det kan han ikke sætte sig ind i. Han vil ikke have åbne vinduer, og sådan bliver det bare, og derfor sover vi i en sauna.

Jeg har tilmed forsøgt at forklare ham, at sundhedsstyrelsen anbefaler man sover i et godt ventileret og let køligt lokale for at få den sundeste nattesøvn, men det går ham over hovedte. Han synes det er for køligt, så no can do!

Og så er det også bare jeg tænker.. Der er trods alt en 15 graders penge udenfor om natten, og det er jo ikke en gang koldt, hvis man er UDE i det!

Hvad skal jeg gøre, når alle rationeller argumenter ikke virker? Jeg er ved at gå til! Jeg kan være heldig at få lov at bruge blæseren, men den må ikke pege PÅ sengen, for så siger han, at han bliver syg. Så den kan stå og blæse ud i rummet uden at ramme os, hvilket INGEN forskel gør.

Han er normalt sød og hensynsfuld, men lige her er han godt nok ikke meget forstående!! 

han kan da få et  fluenet op så og han vil jo godt have barn også så må han sove på sofa elller lave dig få luft ind og man død ikke af luft ind om nat og p.s vis han ikke kan hold varme kan han få en varmepude/ dyne så kan han da hold varme

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

så er han da godt nok sibbet vil jeg da mene. hvi han kommer til at fryse må han tage en tykkere dyne eller et tæppe mere på eller sove med mere tøj på. og man kan få insektnet man kan hænge op foran vinduet hvis det er. her hjemme har vi altid vinduet åben og vi kan ikk mærke det overhovedet. gardinerne tager jo også lidt af luften.

er selv gravid i 3 trimester så ved hvordan du har det. gudskelov er min kæreste da en der også har det meget varmt om natten så vi har ingen problemer her. og hvis der kommer en flue eller andet ind så tager vores kat det så snart hun ser dem.

som andre siger så må han sove på sofaen så du kan få ordenlig nattesøvn. du skal lade op til en fødsel der sker på et tidspunkt.

det jo ikk ligefrem fordi det er minusgrader uden for. det er jo faktis en normalt behagelig temperatur også om natten.

håber du finder en løsning så du kan få noget luft ind og få en ordenlig nattesøvn.

Anmeld

31. juli 2011

JacobsMoar

Det er ganske enkelt, når han sover, lister du op og åbner vinduet.. Og dagen efter kan du jo argumentere med at han hverken har fået myggestik eller er blevet syg.. Vupti, og den skid er slået

Anmeld

31. juli 2011

Mikkel's mor <3

KarinaB. skriver:

Det er ganske enkelt, når han sover, lister du op og åbner vinduet.. Og dagen efter kan du jo argumentere med at han hverken har fået myggestik eller er blevet syg.. Vupti, og den skid er slået

Anmeld

31. juli 2011

Frk.S

KarinaB. skriver:

Ja, eller også som andre skriver, så må han jo ind på sofaen. Det kan da ikke være rimeligt at du skal ligge og koge på den måde.

Anmeld

31. juli 2011

Miss T

Så smid ham ind i stuen og sov!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.