Stofbleer, lyserød/lilla i god kvalitet! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

kamtok

SSL skriver:

Okay, de virkede bare hårde og virkelig tynde

Dem fra Pippi er virkelig god kvalitet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Caroline86

SSL skriver:

Pippi har jeg ikke set

Jeg var i name it, idag - og de virkede bare ret pap agtige  Selv min veninde (som selv er storforbruger af dem), synes de virkede ret ringe  Så enten har jeg været uheldig, ellers skal de vel bare vaskes før man ka bedømme?

Hvad er din erfaring? Og hvad/hvor er pippi?

pippu kan du bl.a få hos kære børn

De fleste stofbleer virker hårde og tyndtvævede når de er nye! Der er stivelse i så de ser flotte/ukrøllede ud og når de bliver vasket forsvinder det samt bomuldsfibrene bliver trukket sammen! Det betyder at bleen bliver en anelse mindre, men til gengæld bliver den tykkere mere tæt i vævningen og det hårde/stive forsvinder så snart de er vasket

knus

Anmeld

29. juli 2011

SSL

kamtok skriver:

Dem fra Pippi er virkelig god kvalitet ..

Nåååh, pippi er mærket? He he.. Troede det var en butik Men så må jeg gå efter dét mærke TAK, for hjælpen

Anmeld

29. juli 2011

SSL

Caroline86 skriver:

pippu kan du bl.a få hos kære børn

De fleste stofbleer virker hårde og tyndtvævede når de er nye! Der er stivelse i så de ser flotte/ukrøllede ud og når de bliver vasket forsvinder det samt bomuldsfibrene bliver trukket sammen! Det betyder at bleen bliver en anelse mindre, men til gengæld bliver den tykkere mere tæt i vævningen og det hårde/stive forsvinder så snart de er vasket

knus

Så giver det mening, mange tak smukke!!

Jeg må i kære børn mandag Tusind tak for hjælpen, knus til dig

Anmeld

29. juli 2011

SSL

Palaja skriver:

Pippi laver nogle stofbleer som er tykke. Bl.a. en 8-pack i forsk. pigefarver.

Jeg har også lidt af hvert, men foretrækker faktisk de tynde  

Tak for hjælpen Hvordan ka det være? Ren nysgerrighed, jeg ved jo intet endnu :p

Anmeld

29. juli 2011

Caroline86

SSL skriver:

Så giver det mening, mange tak smukke!!

Jeg må i kære børn mandag Tusind tak for hjælpen, knus til dig

det var da så lidt, smukling altid godt med en undskyldning for at tage i babybutikker

knus tilbage!

Anmeld

29. juli 2011

SSL

Caroline86 skriver:

det var da så lidt, smukling altid godt med en undskyldning for at tage i babybutikker

knus tilbage!

JA! Netop! - og mandag skal mormor, meget tilfældigt - med mig rundt he he he..

Anmeld

29. juli 2011

Caroline86

SSL skriver:

JA! Netop! - og mandag skal mormor, meget tilfældigt - med mig rundt he he he..

hahaha

Så kunne det jo ske der kom lidt andet end stofbleer i kurven (læs: vognen )

Anmeld

29. juli 2011

Mette 28

SSL skriver:

Hej Baby.dk-venner..

Jeg har ledt en DEL steder efterhånden, efter lyselilla eller/og lyserøde stofbleer, og gerne i blød, tyk og god kvalitet.. Dem jeg har fundet i de farver, har været meget tynde i stoffet og lidt 'hårde' i det.. God kvali er det vigtigste i min søgen Kom frit frem med gode idéer!

Hey hey.. Småfolk laver lyselilla og lyserøde stofbleer der er vildt gode... og Holly har også nogle der er super gode... Ved småfolk kan købes i Ønskebørn.... 

Anmeld

29. juli 2011

Palaja

SSL skriver:

Tak for hjælpen Hvordan ka det være? Ren nysgerrighed, jeg ved jo intet endnu :p

Du spørger da bare løs 

Vil tro at de er fordi vi ikke har tørretumbler, så de tykke stofbleer er meget stive i det. Synes ikke dem fra name it er lige så stive. Kvaliteten er derimod ikke så god som pippis, de trevler i kanten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.