Stofbleer, lyserød/lilla i god kvalitet! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.805 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

SSL

Hej Baby.dk-venner..

Jeg har ledt en DEL steder efterhånden, efter lyselilla eller/og lyserøde stofbleer, og gerne i blød, tyk og god kvalitet.. Dem jeg har fundet i de farver, har været meget tynde i stoffet og lidt 'hårde' i det.. God kvali er det vigtigste i min søgen Kom frit frem med gode idéer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Caroline86

synes du at dem fra pippi og name it er for tynde?

Anmeld

29. juli 2011

kamtok

SSL skriver:

Hej Baby.dk-venner..

Jeg har ledt en DEL steder efterhånden, efter lyselilla eller/og lyserøde stofbleer, og gerne i blød, tyk og god kvalitet.. Dem jeg har fundet i de farver, har været meget tynde i stoffet og lidt 'hårde' i det.. God kvali er det vigtigste i min søgen Kom frit frem med gode idéer!

Næsten alle stofbleer virker hårde når man køber dem, men når de er blevet vasket (og tørretumblet), så bliver de bløde.. Jo mere brugte de er, jo bedre bliver de.. 

Anmeld

29. juli 2011

SSL

Caroline86 skriver:

synes du at dem fra pippi og name it er for tynde?

Pippi har jeg ikke set

Jeg var i name it, idag - og de virkede bare ret pap agtige  Selv min veninde (som selv er storforbruger af dem), synes de virkede ret ringe  Så enten har jeg været uheldig, ellers skal de vel bare vaskes før man ka bedømme?

Hvad er din erfaring? Og hvad/hvor er pippi?

Anmeld

29. juli 2011

SSL

kamtok skriver:

Næsten alle stofbleer virker hårde når man køber dem, men når de er blevet vasket (og tørretumblet), så bliver de bløde.. Jo mere brugte de er, jo bedre bliver de.. 

Okay, de virkede bare hårde og virkelig tynde

Anmeld

29. juli 2011

FruPudderkvast

SSL skriver:

Hej Baby.dk-venner..

Det er rigtigt som en anden skriver - de skal bare vaskes og tørretumbles, så bliver de altså rigtig bløde..
Vi har stofbleer alle mulige steder fra (Kvickly, Babysam, Name It etc.) Og de er allesammen fine..

Anmeld

29. juli 2011

FruPudderkvast

13~12~09 skriver:

Det er rigtigt som en anden skriver - de skal bare vaskes og tørretumbles, så bliver de altså rigtig bløde..
Vi har stofbleer alle mulige steder fra (Kvickly, Babysam, Name It etc.) Og de er allesammen fine..

Nu jeg tænker mig om, er dem fra Name It nok de tyndeste vi har

Anmeld

29. juli 2011

SSL

13~12~09 skriver:

Ok, så må jef springe ud i det Hende Sarah (som Jesper troede var dig ), sagde også bare de var ret fesne tynde, men de var også meget billige - så tænker det måske har været lidt anderledes kvalitet..

Anmeld

29. juli 2011

SSL

13~12~09 skriver:

Nu jeg tænker mig om, er dem fra Name It nok de tyndeste vi har

Ja, dém jeg tittede på idag, var altså tyndere end dem jeg synes andre har Inkl. nogle af dem I har, de virker meget mere behagelige

Men godt at mor her har sin højt højt HØJT elskede vaskemaskine - så må jeg bare vaske enorm meget

Anmeld

29. juli 2011

Palaja

Pippi laver nogle stofbleer som er tykke. Bl.a. en 8-pack i forsk. pigefarver.

Jeg har også lidt af hvert, men foretrækker faktisk de tynde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.