Vil ikke drikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Ryberg

Rose <3 skriver:

Ej sikke da noget pjat... Min datter fik kæmpe mængder sukkervand lige fra hun blev født - en ting de giver på neo, hvergang der nærmer en læge eller splér, og det er altså ufattelig mange gange i løbet af et døgn.

Tror ikke kan skal være så "forkert" forskrækket - jeg er da opvokset med saftevand  - og jeg lever da i bedste velgående

det er også lidt derfor at jeg giver ham det.. for jeg fik det også som barn....

jeg kan ikke huske de gav sukkervand på neo? Hvor stor var din datter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Klumpe-dumpe

KittyGirl skriver:

det er også lidt derfor at jeg giver ham det.. for jeg fik det også som barn....

jeg kan ikke huske de gav sukkervand på neo? Hvor stor var din datter?

hun vejede 1395g og var 38 cm kort. ;)

Jo hvergang de skulle undersøge hende / stikke hende fik hun et skud sukkervand. Måske det er forskelligt fra sygehus til syghus.

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

Rose <3 skriver:

hun vejede 1395g og var 38 cm kort.

Jo hvergang de skulle undersøge hende / stikke hende fik hun et skud sukkervand. Måske det er forskelligt fra sygehus til syghus.

nååååh en lille en <3

Ja lasse var 2400 g og 49 lang.. så der var lidt mere gods i ham.. måske derfor de ikke gjorde det? og ellers ahr de ikke fortalt mig det.. jeg var heller ikke på afdelingen så meget...

Anmeld

29. juli 2011

Klumpe-dumpe

KittyGirl skriver:

nååååh en lille en <3

Ja lasse var 2400 g og 49 lang.. så der var lidt mere gods i ham.. måske derfor de ikke gjorde det? og ellers ahr de ikke fortalt mig det.. jeg var heller ikke på afdelingen så meget...

Det er noget med de ikke forbinder smerte, når får sukkervand, da de ikke kan koncentre sig om 2 ting....

så var han da heller ikke såååå stor ;)

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

Rose <3 skriver:

Det er noget med de ikke forbinder smerte, når får sukkervand, da de ikke kan koncentre sig om 2 ting....

så var han da heller ikke såååå stor

okey, ja det har jeg slet ikke hørt noget om... de tog en masse hæleprøver på ham, åhh det gjorde ondt i mit hjerte... men ellers synes jeg ikk jeg så ham få nogle sprøjter eller noget..

og ja, han var lidt lille bette men ikke så lille som din

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

Rose <3 skriver:

så var han da heller ikke såååå stor

tror i øvrigt vi hellere må stoppe snakken, for TS får en notifikation for hvert indlæg vi laver Men tak for sludderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.