Kurve op og kurve ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Hasselnødden

KaLee skriver:

Når i skriver at i har små nipsebørn, som ikke følger kurven - hvor små er de så?

og hvor gamle er de?

Min søn er også lille af sin alder - hvilket startede omkring 1 års alderen..

Da han belv født (knapt 4 uger for tidligt) vejede han 3224 gram, så han var lidt af en basse der..

Men nu - hvor han er knapt 2,5 vejer han 11 kg og er ca 86 cm lang.

Så jeg kunne da godt tænke mig at høre omkring jeres børn, når nu der er tale om undersøgelser og fedekure...

Elias vejer nu 9.9 kg, er ca. 80cm og er 18mrd. - Han vejede 3305 og målte 52cm da han blev født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

eElak

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Elias vejer nu 9.9 kg, er ca. 80cm og er 18mrd. - Han vejede 3305 og målte 52cm da han blev født.

Tror faktisk det er en smule større end min knægt - så vidt jeg husker.. 

selvom SP og lægen har været lidt obs omkring det, så har vi ikke været sendt til div. undersøgelser pga det (det var en masse andet, som der ikke var hold i). 

Jeg er lidt høj (174).. eller måske gennemsnitlig.. Men hans far er 172 sådan ca og jeg kan se at det er farens gener som går igen.. og så det at han har vildt krudt i røven og har haft det siden han var 5 måneder og møvede ind under sofaen.. ;-)

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Tror faktisk det er en smule større end min knægt - så vidt jeg husker.. 

selvom SP og lægen har været lidt obs omkring det, så har vi ikke været sendt til div. undersøgelser pga det (det var en masse andet, som der ikke var hold i). 

Jeg er lidt høj (174).. eller måske gennemsnitlig.. Men hans far er 172 sådan ca og jeg kan se at det er farens gener som går igen.. og så det at han har vildt krudt i røven og har haft det siden han var 5 måneder og møvede ind under sofaen.. ;-)

Jeg er 1.59 cm og vejer 48-49kg. Jeg var meget tynd indtil omkring 8kl. hvor jeg blev slank (da jeg stoppede med jazzballet, ballet og de flyvende aarhusgymnaster) Jeg kan ikke tage på, så det bliver siddende. Jeg har svært ved at nå op på/over 50kg. bortset fra da jeg var gravid, hvor jeg tilgengæld tog 31kg. på, men de er væk igen. Min mand er 1.65 cm. ca. - jeg er højere end ham, med stiletter på. Og han vejer til den gode side af 80+kg men var også lille, da han var lille. Så i bund og grund tror jeg bare at han slægter sine forældre på, men når en læge er obs. så bliver man jo lidt bange for at der er noget galt, men som ikke kan testes/ses/bevises etc. Tankerne dukker ihvertfald op..

Vores sp var også obs på Elias, men sagde at vi bare skulle bruge smør/olie osv. den gang. Og det gjorde vi med glæde.

Elias har også krudt bagi og har haft det siden han kunne møve på gulvet - så i grunden er der vel ikke så meget at sige til at der ikke rigtig er noget, der bliver siddende på ham. Men højden kan vi ikke rigtig gå ind og regulerer så vil da være lidt nervøs indtil vi har været hos lægen igen i september.. også selvom han stortrives, er en glad og aktiv og fremmelig dreng.

Anmeld

3. august 2011

eElak

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Jeg er 1.59 cm og vejer 48-49kg. Jeg var meget tynd indtil omkring 8kl. hvor jeg blev slank (da jeg stoppede med jazzballet, ballet og de flyvende aarhusgymnaster) Jeg kan ikke tage på, så det bliver siddende. Jeg har svært ved at nå op på/over 50kg. bortset fra da jeg var gravid, hvor jeg tilgengæld tog 31kg. på, men de er væk igen. Min mand er 1.65 cm. ca. - jeg er højere end ham, med stiletter på. Og han vejer til den gode side af 80+kg men var også lille, da han var lille. Så i bund og grund tror jeg bare at han slægter sine forældre på, men når en læge er obs. så bliver man jo lidt bange for at der er noget galt, men som ikke kan testes/ses/bevises etc. Tankerne dukker ihvertfald op..

Vores sp var også obs på Elias, men sagde at vi bare skulle bruge smør/olie osv. den gang. Og det gjorde vi med glæde.

Ja ok - han slægter da bare sine forældre på.... 

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

KaLee skriver:

Ja ok - han slægter da bare sine forældre på.... 

Ja, det vil vi jo gerne tro og det vi håber på

Anmeld

3. august 2011

Tulle28

Når jeg læser beskrivelsen af dig og din mand, så tror jeg ikke I skal bekymre jer - I er jo også nogle små nus 

Men dejligt at de er så obs på jeres søn.

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Tulle28 skriver:

Når jeg læser beskrivelsen af dig og din mand, så tror jeg ikke I skal bekymre jer - I er jo også nogle små nus 

Men dejligt at de er så obs på jeres søn.

Ja, vi er også utrolig glade for vores læge. Han er SÅ menneskelig og lige til at gå til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.